preloader
#campaign#TV#video

Karička - Milujúca mama

S ňou deň chutí lepšie

Nebojte sa nás pochváliť
Televízna kampaň pre slovenský lovebrand
Klient

Karička je tradičná slovenská značka, ktorú azda netreba predstavovať. Na Slovensku je doslova love-brandom! Už od roku 1976 patrí medzi najobľúbenejšiu značku syra, ktorá bola 7x ocenená ako Superbrand.

Zadanie

Našim cieľom bolo budovať pozitívny imidž značky Karička ako starostlivej, láskavej a dôveryhodnej značky pre celú rodinu na každý deň.
Zároveň bolo v spote potrebné zohľadniť novú komunikačnú stratégiu značky "VŽDY NAŠA" s claimom „deň chutí lepšie“ a zobraziť aj novú líniu produktov.

Poskytnuté služby
Vytvorili sme

TV spot
Online video

"Karička prišla s novou kampaňou po niekoľkých rokoch a preto sme veľmi radi, že sme jej s novou televíznou kampaňou mohli pomôcť. Našou spoločnou výzvou bolo stihnúť vyrozprávať pomerne hlboký insight do 30 sekúnd a zároveň odprezentovať nové línie produktov, ktoré slovenská rodina konzumuje počas celého dňa.“

Ľubomíra Hudáková | Account Director, daren&curtis
Insight

Matky chcú pre svoju rodinu vždy len to najlepšie. A to platí aj pri príprave jedla. Matky si vždy berú ten najhorší, najmenší, najmenej vydarený kúsok. Ukážeme túto obetavosť, ktorá je pre mamy absolútne samozrejmá, že si ju veľakrát ani neuvedomujú a vzdáme im za to hold. Ukážeme im, že sa s nimi chceme o dobré kúsky podeliť a že si ich zaslúžia rovnako ako ostatní.

Naše riešenie

Pripravili sme ubezpečujúci TV spot s príjemným insightom milujúcej a obetavej mamy, ktorá chce pre svoju rodinu len to najlepšie. Dôležitou úlohou bolo predstaviť nové línie produktov Karička, ktoré majú v našich domácnostiach využitie počas celého dňa. Na priamejšiu komunikáciu produktov sme zvolili kratšie 15 sekundové formáty, ktoré v online priestore vhodne dopĺňajú TV kampaň.