preloader
#campaign#casestudy#performance

Panakeia

Digitálne kampane

Nebojte sa nás pochváliť
Ako sme slovenskej značke kozmetiky naštartovali nový e-shop?
KLIENT

Panakeia je slovenský výrobca poctivej, ručne vyrábanej prírodnej kozmetiky a bylinných kvapiek z Kopaníc.

ZADANIE

Znalosť značky Panakeia bola pred začiatkom spolupráce nízka, čo sa odzrkadlilo aj na tržbách e-shopu.

Našim zadaním bolo vytvoriť
a optimalizovať kampane na platforme Meta, ktoré pomôžu zvýšiť celkové tržby e-shopu pri zachovaní pomeru nákladov na obrate 10% a zároveň budovať povedomie o značke.

Creativity

• Tvorba autentického obsahu orientovaného na riešenie problémov zákazníka
• Rýchle reakcie a adaptovanie sa na sezonalitu v odvetví
• Intenzívne A/B testovanie rôznych kreatív
• Segmentácia kampaní na základe best-sellerov

Performance

• Zvýšili sme tržby o 65% oproti predchádzajúcemu roku 
• Počet objednávok stúpol o 53%
• Počas celej spolupráce sme dodržali definovaný podiel na obrate. 
• Medziročné navýšenie vyhľadávania brandu sa zvýšilo o 48%.

"Spolupráca s Panakeiou bola pre mňa nielen výzvou, ale aj inšpiráciou. Cením si, že nám klient prejavil dôveru a nechal nám voľnu ruku pri tvorbe kreatívnych riešení, ktoré sme následne testovali. Táto sloboda nám umožnila presadzovať nové nápady a tým priblížiť značku jej cieľovej skupine. Je skvelé vidieť, ako sa značka Panakeia stala úspešným príkladom toho, ako efektívne digitálne kampane môžu mať významný vplyv na celkové prosperovanie značky.“

Kristína Kováľová | Digital Marketing Specialist daren&curtis
Tvoríme obsah, ktorý generuje tržby

Tvoríme autentickú kreatívu, ktorú používame v kampaniach a podľa dát ju optimalizujeme tak, aby dosahovala čo najlepšie výsledky. Vďaka takto tvorenému obsahu sa nám podarilo navýšiť objem najviac predávaných produktov. Autentický obsah nám pomohol odpromovať aj produkt, ktorý sa takmer nepredával a vytvoriť z neho druhý najlepší bestseller.

Ako sa nám podarilo navýšiť medziročne obrat takmer o polovicu?

Dôležité v kampani bolo testovanie jednotlivých kreatív. Vytvárali sme veľa obsahu, ktorý sme následne testovali a zisťovali, čo nám funguje najlepšie. U každého klienta je to totiž niečo iné. Vďaka tejto optimalizácii sme navýšili celkový obrat o 65% oproti predchádzajúcemu roku. Taktiež sa nám podarilo zvýšiť hodnotu jednotlivých objednávok.