preloader
#brand#design#identity#online#web

Odpad je surovina

Nebojte sa nás pochváliť

Zadanie

Požiadavkou klienta bolo vytvoriť jedinečné, no zároveň jednoduché logo a vypracovať komplexnú korporátnu identitu. Ďalšou náročnou úlohou bolo spustenie novej informačnej internetovej stránky a následne aj celoslovenskej kampane.

Naše riešenie

Komplexný projekt výroby sme v agentúre odštartovali vytvorením originálneho loga a zadefinovaním firemnej korporátnej identity. S využitím ich unikátnych prvkov sme v ďalšej fáze pripravili prehľadný informačný web, kam boli potenciálni zákazníci presmerovaní prostredníctvom viacerých kampaní.

Idea

Ústrednou myšlienkou nového loga je premena odpadu na opakovane použiteľné materiály a zdravotne nezávadné suroviny. Odpadkový kôš v logu symbolizuje priemyselný odpad, ktorý sa prirodzeným spôsobom recyklácie mení opäť na spracovateľnú surovinu, zatiaľ čo zelená farba a piktogram rastlinného listu vyjadrujú pozitívny vzťah k životnému prostrediu, ako aj ekologický prístup spoločnosti.

Korporátna identita

Korporátna identita kráča ruka v ruke s ekologickými riešeniami aj inovatívnymi technológiami spoločnosti. Základným prvkom budúcej vizuálnej komunikácie sa prirodzene stala zelená farba, ktorá sa stala pevnou súčasťou konzistentnej korporátnej identity.


PANTONE 7727 c

CMYK 100.0.94.46
RGB 22.99.53
WEB #166335

PANTONE 362 C

CMYK 78.0.100.2
RGB 97.163.65
WEB #60a340

PANTONE Cool Gray C

CMYK 0.0.0.80
RGB 87.87.86
WEB #575656

Video

Pre potreby projektu bolo vytvorené video, slúžiace na prezentačné účely ako vzdelávací nástroj pre deti a mládež. Podľa námetu a scenára klienta sme pripravili krátky animovaný príbeh, ktorý jednoduchou hravou formou predstavuje osožnosť triedenia odpadu, jeho recyklácie a následného využitia. Video je predzvesťou budúceho pokračovania kampane a o jeho produkciu a postprodukciu sa postaralo štúdio Zeldeo.

Web

Webovú stránku spoločnosti sme prehľadne rozdelili do viacerých sekcií. Každá z nich je určená inej cieľovej skupine a súčasne ponúka na projekt zakaždým odlišný pohľad. Pri tvorbe webu sme využili pôsobivé fullscreenové fotografie, ktoré vyvolávajú pozitívne emócie a umocňujú celkový vizuálny štýl stránky.

Offline médiá

Pri výbere offline médií, použitých v launch kampani, sme si nechali poradiť od nášho strategického partnera, spoločnosti Mindshare. Vďaka detailnej analýze cieľových skupín a podrobnému insightu sme v kampani napokon efektívne využili printové média a OOH nosiče ako billboardy a citylighty.

Nebojte sa nás pochváliť
Pozrite si referenciu online