preloader
#design#microsite#offline#online#strategy

Max Sport

Nebojte sa nás pochváliť

Zadanie

Spoločnosť Max Sport patrí k jedným z najvýznamnejších výrobcov funkčných potravín a výživových doplnkov nielen u nás, ale aj v zahraničí, pričom svoje produkty vyváža až do 36 krajín sveta. Jej cieľom bolo pripraviť reklamnú kampaň, ktorá posilní konkurencieschopnosť ich najpredávanejšieho produktu na trhu s proteínovými tyčinkami, a súčasne zvýši povedomie o všetkých produktoch spoločnosti Max Sport. Sekundárnym cieľom kampane bolo zvýraznenie samotného brandu a značky masovou, no štýlovou komunikáciou, ktorá by bola zrozumiteľná a maximálne účinná zároveň.

Naše riešenie

Pozornosť celej komunikácie, ako aj posolstvo reklamnej kampane sme upriamili na samotný produkt a jeho najsilnejšie atribúty. Kreatívny koncept kampane stavia na jednoduchosti a priamosti a odráža pritom pozitívne účinky produktu na aktívny život moderného človeka. Ľahko uchopiteľný kľúčový vizuál s jednotným sloganom umocňuje celkovú komplexnosť kampane, ktorú korunuje nový claim spoločnosti „Silná značka“.

Idea

Nosná idea kampane vychádza z jednoduchého poznania, že všetko, čomu sa venujeme poctivo a s oduševnením, sa nám rovnakým dielom aj vráti. Ak sa teda budeme držať sily, sila nás vždy podrží. Najlepšou voľbou pre zákazníka je preto držať sa skutočnej sily a zároveň jediného originálu – tej správnej značky.

Realizácia

Potenciál proteínov a ich sila tkvie v posilnení a dodaní energie kedykoľvek, keď to náš organizmus potrebuje, stačí už len siahnuť po tom správnom produkte. A preto sa jednotiacim prvkom, ústredným vizuálnym motívom a súčasne hlavným hrdinom našej kampane stali práve ľudské ruky. Okrem toho, že symbolizujú ľahkú dostupnosť a aktívny prístup k životu, svojou individuálnou a personifikovanou formou vyjadrujú jedinečnosť a rôznorodosť zákazníkov, ako aj jednotlivých produktov Max Sport, ktoré sú im určené.

Microsite

Mikrostránka drzsasily.sk priniesla návštevníkom interaktívnu možnosť spoznať pestrú ponuku produktov Max Sport a zároveň si pritom zostaviť energetický jedálny lístok na celý deň. Hodiny s presným časom predstavili zákazníkom produkty, ktoré sú pre nich najvhodnejšie v presne určenom úseku dňa a synergicky poskytli dokonalý prehľad o celom portfóliu výrobkov, ich zložení aj účinkoch. Návštevníci mikrostránky mali súčasne skvelú príležitosť využiť správny čas a zapojiť sa do súťaže o balíčky produktov, ktoré výhercom poskytli mnoho síl do zásoby na celý mesiac.

Online

Svoju silu prejavila kampaň aj v online prostredí. Jej súčasťou bola bannerová reklama a branding na internetových stránkach a portáloch, zameraných na zdravie a moderný životný štýl, pričom sa úspešne uchytila aj v sociálnych sieťach.

Offline médiá

Silnú rolu v efektívnom a čo najpresnejšom zameraní kampane na cieľovú skupinu zákazníkov zohrali silné offline médiá, konkrétne outdoorová reklama na veľkoplošných nosičoch v úzkom prepojení s printovou inzerciou v časopisoch a tlačených médiách.

Nebojte sa nás pochváliť

Z našej kuchyne