Zadanie
Spoločnosť Max Sport patrí k jedným z najvýznamnejších výrobcov funkčných potravín a výživových doplnkov nielen u nás, ale aj v zahraničí, pričom svoje produkty vyváža až do 36 krajín sveta. Jej cieľom bolo pripraviť reklamnú kampaň, ktorá posilní konkurencieschopnosť ich najpredávanejšieho produktu na trhu s proteínovými tyčinkami, a súčasne zvýši povedomie o všetkých produktoch spoločnosti Max Sport. Sekundárnym cieľom kampane bolo zvýraznenie samotného brandu a značky masovou, no štýlovou komunikáciou, ktorá by bola zrozumiteľná a maximálne účinná zároveň.
Naše riešenie
Pozornosť celej komunikácie, ako aj posolstvo reklamnej kampane sme upriamili na samotný produkt a jeho najsilnejšie atribúty. Kreatívny koncept kampane stavia na jednoduchosti a priamosti a odráža pritom pozitívne účinky produktu na aktívny život moderného človeka. Ľahko uchopiteľný kľúčový vizuál s jednotným sloganom umocňuje celkovú komplexnosť kampane, ktorú korunuje nový claim spoločnosti „Silná značka“.