preloader
#campaign#interactive#online#strategy

Lenovoonline

Online marketing

Nebojte sa nás pochváliť

Zadanie

Lenovoonline ako gold biznis partner patrí k top predajcom značky Lenovo na Slovensku. Klientovi sme poskytli marketingové poradenstvo pri uvádzaní značky na trh a našim následným zadaním bolo zvýšenie návštevnosti webu a predaja produktov.

Naše riešenie

Naším riešením bola komplexná online stratégia orientovaná na výsledky. V prvom kroku sme analyzovali pohyb cieľovej skupiny na webe. Ďalej sme využili kreatívny newsletter, úspešne sme cielili online reklamou a nasledným retargetingom na našu cieľovú skupinu. Stavili sme na Google Adwords PPC formáty, ktoré v reálnom čase generovali ceny z databázy ku konkrétnym produktom.

Idea

online priestor

kvalitné produkty

stratégia

Web v číslach

Sme orientovaní na výsledky

Správne zvolená online stratégia je dôkazom toho, že online ako predajný kanál skutočne funguje. Výsledkom medziročnej online komunikácie bol nárast vo viacerých smeroch s dôrazom na nárast tržieb.

Google Display Network a vizibilné display formáty

Prvým krokom bolo využitie bannerov v rámci siete Google Display Network. Tiež sme stavili na vizibilné display formáty z vyšším CTR (Click-through rate), ktorými sme cielili na našu cieľovú skupinu na zásahových weboch.

Google vyhľadávanie

Využili sme Dynamické zobrazovanie informácií v rámci Google Adwords a pri každom produkte sme zobrazovali cenu produktu priamo vo vyhľadávaní. Vďaka tejto vychytávke sa v reálnom čase užívateľ dozvedel aktuálnu cenu produktu priamo vo vyhľadávači, čo šetrilo nielen celkový čas ale aj celkové náklady pre klienta.

Newsletter

Nárast e-mailovej databázy za 1 rok

Jedným z hlavných komunikačných nástrojov bol kreatívny newsletter.
Počas roka 2013 sme zvýšili počet registrovaných užívateľov na 35-tisíc.

Nebojte sa nás pochváliť

Zo zákulisia