preloader
#campaign#design#game#online#strategy#web

Kärcher

Hokejová kampaň 2015

Nebojte sa nás pochváliť

Zadanie

Naším zadaním bolo vytvoriť kampaň zacielenú na mužskú cieľovú skupinu pre vysokotlakové čističe Kärcher. Mediálna agentúra Mindshare po analýze cieľovej skupiny prišla s dvoma zásadnými insightami – naša cieľová skupina rada sleduje hokej a veľkú časť zo svojho času trávia na internete. Kampaň sme plánovali pred najväčším hokejovým sviatkom v roku.

Riešenie

Stratégiou bola aktivácia cieľovej skupiny a budovanie brand awareness (znalosti značky) v prirodzenom prostredí cieľovky. Cieľom nebolo ľudí len zabávať, ale zároveň aj vzdelávať a poukázať tak na benefity produktu. Vymysleli sme microsite, v ktorej sme dokázali prepojiť produkt klienta so zábavnou hrou o vecné ceny. Hráči museli vyčistiť ľadovú plochu za pomoci čistiacej hlavy Kärcher, a to, samozrejme, čo najrýchlejšie.

Idea

Microsite

Celkovo si na microsite prišlo zasúťažiť 36 tisíc ľudí a viac ako 5 tisíc ľudí sa registrovalo do súťaže. Práve týmto ľuďom sme následne mailom posielali unikátne vygenerovaný odkaz, cez ktorý si mohli svoje skóre kedykoľvek vylepšiť. Navyše, vďaka registrácii boli všetci zapojení hráči po ukončení súťaže oslovení prostredníctvom e-mailu s nečakaným prekvapením – zľavou na kúpu produktov Kärcher.

36 000

ľudí si zahralo hru

5 200

registrovaných emailov

Stratégia komunikácie od Mindshare  

Microsite slúžila ako cieľová platforma, na ktorú smerovala celá online kampaň pripravená mediálnou agentúrou Mindshare. Kombináciou efektívnej mediálnej stratégie a namakanej kreatívy kampaň dosiahla 27 miliónov impresií, čiže zobrazení reklamy, počas štyroch týždňov.

27 000 000

impresií

75 500

kliknutí

Online

Nebojte sa nás pochváliť