Zadanie
Naším zadaním bolo vytvoriť kampaň zacielenú na mužskú cieľovú skupinu pre vysokotlakové čističe Kärcher. Mediálna agentúra Mindshare po analýze cieľovej skupiny prišla s dvoma zásadnými insightami – naša cieľová skupina rada sleduje hokej a veľkú časť zo svojho času trávia na internete. Kampaň sme plánovali pred najväčším hokejovým sviatkom v roku.
Riešenie
Stratégiou bola aktivácia cieľovej skupiny a budovanie brand awareness (znalosti značky) v prirodzenom prostredí cieľovky. Cieľom nebolo ľudí len zabávať, ale zároveň aj vzdelávať a poukázať tak na benefity produktu. Vymysleli sme microsite, v ktorej sme dokázali prepojiť produkt klienta so zábavnou hrou o vecné ceny. Hráči museli vyčistiť ľadovú plochu za pomoci čistiacej hlavy Kärcher, a to, samozrejme, čo najrýchlejšie.