preloader
#brand#online#production#TikTok

Lidl Slovensko

TikTok

Nebojte sa nás pochváliť
Ako sme Lidl dostali do TOP 10 TikTok účtov na Slovensku
KLIENT

Lidl nemusíme špeciálne predstavovať. Je pre nás česť, že spolupracujeme už od roku 2018.

ZADANIE

Naším zadaním je rozbehnúť komunikáciu značky LIDL na sociálnej sieti TikTok s cieľom stať sa jednotkou
v segmente.

Creativity

Základom nášho komunikačného konceptu je stavať na insightoch cieľovej skupiny v spojení s nakupovaním v Lidli, ktoré obohacujeme humorom. Adaptujeme obsah na aktuálne TikTok trendy. V komunikácii využívame známu tvár Andreja Bičana, ktorý svojím jedinečným štýlom oslovuje publikum.

Performance

Za 6 mesiacov sme prekročili hranicu 100 000 followerov.

"S reklamnou agentúrou daren&curtis spolupracujeme už niekoľko rokov a podieľali sme sa na rôznych spoločných aktivitách. V novembri 2023 sa spolupráca rozšírila aj na správu firemného účtu na TikToku. Správa TikToku a tvorba videí si vyžaduje pohotovosť, dobré plánovanie a koordináciu. Tím agentúry daren & curtis tieto naše očakávania napĺňa, oceňujem tiež proklientské nastavenie a bezproblémovú komunikáciu.“

Alexandra Schild | Referent online marketingu pre social media

Súčasťou našej komunikačnej stratégie je zakomponovanie herca Andreja Bičana, ktorý je populárny medzi rôznymi vekovými skupinami. Aktívne komunikuje na TikToku, reflektuje na trendy a svojím extravagantným štýlom prispieva k tvorbe obsahu. Prostredníctvom neho efektívne interagujeme s followermi, čo je na TikToku zásadné – odpovedáme na ich otázky a snažíme sa vyhovieť požiadavkam followerov.

Na autentické zobrazenie reálnych situácií využívame komparzistov z našej databázy, ktorá obsahuje rôzne vekové kategórie a typy sympatických ľudí. Okrem toho oslovujeme aj skutočných zákazníkov Lidlu, ktorých spontánne zapájame do tvorby obsahu. Týmto prístupom vzniká množstvo vtipných situácií, ktoré prispievajú k virálnemu šíreniu príspevkov.