preloader
#campaign#casestudy#video

dmBio

Zdravý rýchlokurz nevarenia na celý rok

Nebojte sa nás pochváliť
Kvalitné výsledky s organickým dosahom
Klient

Dm drogerie markt je jedna z najväčších obchodných sietí na Slovensku, ktorá sa špecializuje na predaj drogérie a výrobkov do domácnosti, ako aj zdravých bio produktov pod vlastnou značkou dmBio.

Zadanie

Účelom našej spolupráce bolo navrhnúť a pripraviť vianočnú online kampaň, ktorá by zvyšovala povedomie o značke zdravých produktov a potravín dmBio.

Vytvorili sme

Video bumper
Online banner
Doublesquare banner
Doublesquare video banner
Instagram stories

"Oceňujeme, že agentúra poznala naše výrobky už zo svojho súkromného života, o to bola idea vytvorenej kampane uveriteľnejšia. Cieľom kampane bolo dostať značku dmBio viac do povedomia zákazníkov. Agentúra prinášala vlastné návrhy, zároveň však rešpektovala pripomienky z našej strany. Spoluprácu si ceníme rovnako aj z dôvodu, že externá spoločnosť vždy prinesie nový pohľad a skúsenosti, ktoré sa jej osvedčili z iných kampaní.“

Erika Révayová | Skupinová vedúca marketingu / Marketing a nákup, dm drogerie markt
Riešenie

Špeciálna online kampaň pre značku dmBio predstavila zákazníkom vtipný kreatívny koncept „Kurz nevarenia“ s užitočnými jednoduchými receptmi na zdravé chutné jedlá. Prostredníctvom krátkych 6-sekundových bumper videí sme v priebehu zimnej a jarnej sezóny inšpirovali ľudí, ako si zdravo pochutiť počas vianočných sviatkov a následne poľahky zhodiť nadbytočné kilá.

Vianočné videá

Koncept novej kampane sme úspešne odštartovali s príchodom zimy a vianočných sviatkov. V rámci predvianočnej fázy sme zákazníkom predstavili dve krátke videá s hravými inšpiratívnymi receptmi, ako si za pár sekúnd pripraviť vianočný nápoj a pečivo. Videá a fotografické podklady so sviatočnou náladou a duchom Vianoc boli vyrobené v našej vlastnej inhouse produkcii.

Jarné videá

„Naberte síl, zbavte sa kíl!“ So zdravým predsavzatím sme vstúpili do nového roka a počas jarnej sezóny sme v rámci kampane pripravili ďalšie dve videá. Krátke jednoduché recepty predstavovali zdravé ľahké jedlá z dostupných produktov značky dmBio, ktoré záujemcom o zdravé stravovanie poskytovali návod na to, ako sa zbaviť prebytočných kíl po sviatočnej sezóne.

"Naše kreatívne riešenie sme postavili na insightoch a témach súvisiacich so životným štýlom cieľovej skupiny, ktorá nemá v súčasnej hektickej dobe na varenie čas. Koncept „Rýchlokurz nevarenia“ predstavuje sériu videí a receptov, ako si rýchlo a jednoducho pripraviť chutné a plnohodnotné jedlo z produktov značky dmBio.“ “

Michal Salva | Creative Director, daren&curtis
Facebook videá

Krátke videá s jednoduchými zdravými receptmi z produktov dmBio mali, prirodzene, svoje miesto aj na sociálnej sieti Facebook. Rýchlokurz nevarenia poskytol priaznivcom značky a zdravého stravovania počas niekoľkých sekúnd dokonalé riešenie na prípravu kompletného chutného a výživného jedla vhodného na konzumáciu počas celého roka.

Chutné ľahké bannery

Jednotlivé recepty na zdravé pochúťky mali zákazníci možnosť spoznať aj vo forme chutných online bannerov. A to v podobe klasických statických GDN bannerov a animovaných HTML5 bannerov, ako aj netradičných doublesquare bannerov Xaxis, ktoré obsahujú okrem grafickej zložky súčasne aj video.