Značkám pomáhame budovať silné online komunity, vytvárať lovebrand a efektívne osloviť a zaujať mladšie publikum

Prekročili sme hranicu 100 tisíc followerov na účtoch ako Lidl Slovensko, dm drogerie markt a Bory Mall.

Našim klientom, Bory Mall, dm drogerie markt a Lidl, sme pomohli získať viac ako 100 000 sledovateľov len za pár mesiacov.
Ako sme to dokázali? Kreativitou, strategickým obsahom a hlavne tým, že sme našli spôsob, ako sa priblížiť k fanúšikom.
Našim cieľom bolo vytvoriť komunikáciu, ktorá osloví a baví. Zamerali sme sa na trendy, ako aj na autentický obsah zo života značiek.
Od mewingu Andreja Bičana až po tanečné výzvy – každá akcia bola krok vpred.
Naša sila spočíva v pochopení toho, čo publikum chce, a preto sme vytvorili koncepty, ktoré rezonujú.

Naše úspechy si môžete pozrieť vo videu

Chcete aj vy patriť medzi top brandy na TikToku?

Naskočte na túto vlnu s nami a ukážeme vám ako môžeme váš brand rozbehnúť na sociálnych sieťach. LIDL, dm drogerie markt a Bory Mall – s nami TikTok už ovládli.