Ak chcete osloviť mladé a dynamické publikum, TikTok je jedna z platforiem, ktorú by ste nemali ignorovať. Mal by byť súčasťou aj vášho marketingového mixu. My v daren&curtis vieme ako na to.
Značkám pomáhame budovať silné online komunity, vytvárať lovebrand a efektívne osloviť a zaujať mladšie publikum
Prekročili sme hranicu 100 tisíc followerov na účtoch ako Lidl Slovensko, dm drogerie markt a Bory Mall.
Našim klientom, Bory Mall, dm drogerie markt a Lidl, sme pomohli získať viac ako 100 000 sledovateľov len za pár mesiacov.
Ako sme to dokázali? Kreativitou, strategickým obsahom a hlavne tým, že sme našli spôsob, ako sa priblížiť k fanúšikom.
Našim cieľom bolo vytvoriť komunikáciu, ktorá osloví a baví. Zamerali sme sa na trendy, ako aj na autentický obsah zo života značiek.
Od mewingu Andreja Bičana až po tanečné výzvy – každá akcia bola krok vpred.
Naša sila spočíva v pochopení toho, čo publikum chce, a preto sme vytvorili koncepty, ktoré rezonujú.
Naše úspechy si môžete pozrieť vo videu
Chcete aj vy patriť medzi top brandy na TikToku?
Naskočte na túto vlnu s nami a ukážeme vám ako môžeme váš brand rozbehnúť na sociálnych sieťach. LIDL, dm drogerie markt a Bory Mall – s nami TikTok už ovládli.