preloader
#introducing#offline#online#strategy

Terno

Otvorenie Aupark

Nebojte sa nás pochváliť

Zadanie

Známa sieť maloobchodných predajní Terno prevádzkuje najviac svojich obchodov v Bratislave. Práve v bratislavskom Auparku sa rozhodla predstaviť zákazníkom nový koncept predajne, ktorá prináša okrem bohatej ponuky tovaru a služieb aj jedinečný zážitok. Zadaním pre agentúru bolo vytvorenie vizuálu priestorov predajne, ako aj jej komunikácie na verejnosti a v médiách.

Naše riešenie

Pre novootvorenú predajňu sme pripravili štýlový vizuál, ktorý v sebe spája, príjemné zážitky, rodinnú pohodu a ľudský prístup. Svieži dizajn využíva s nadhľadom prirodzené prírodné materiály a čerstvé potraviny a príťažlivou formou tak predstavuje nový spôsob nakupovania, prinášajúci zákazníkom tradičnú domácu kvalitu, radosť a skutočný pôžitok.

Idea

Súčasťou odporúčanej komunikácie bol komplexný kreatívny koncept, zahŕňajúci kľúčový vizuál s novým logom, claimom, ako aj posolstvom celej kampane. Tá odzrkadľovala nový prístup spoločnosti sviežou modernou formou a mala najlepšie predpoklady osloviť čo najširšie spektrum starých aj nových zákazníkov.

Realizácia

Klienta oslovil vizuálny štýl kampane, ktorý komunikoval unikátnosť novootvorenej predajne a súčasne ideálne korešpondoval s inovovaným dizajnom jej interiérov. Na požiadanie sme pôvodný koncept kampane upravili a prispôsobili tak, aby dokonalo spĺňal predstavu klienta a atraktívnym spôsobom si zároveň získal pozornosť verejnosti.

5 000

zákazníkov nakúpilo v deň otvorenia

30 000

zákazníkov nakúpilo prvý týždeň

15 %

celkový nárast zákazníkov

Offline médiá

Pred spustením kampane zákazníkov upozornila na prichádzajúcu udalosť teasingová kampaň. Samotná kampaň využívala na komunikáciu predovšetkým veľkoplošné outdoorové plochy na bigboardoch a billboardoch, ako aj plochy v priestoroch podzemného parkoviska pri vchode a východe, printovú inzerciu a tiež prostredníctvom špeciálne vytvorenej zastávky pred obchodným centrom.

Rádio

Súčasťou kampane boli aj rozhlasové spoty v podobe čítaných oznamov, ohlasujúcich otvorenie novej predajne a s ňou aj príchod nových zážitkov. Aby sme čo najefektívnejšie oslovili cieľovú skupinu zákazníkov a potenciálnych záujemcov, využili sme príjemný ženský hlas, patriaci známej a obľúbenej slovenskej TV moderátorke a herečke Bibiane Ondrejkovej.

Online

Povedomie o otvorení novej predajne s novou filozofiou nakupovania sa vďaka sviežim nápadom a príťažlivému kľúčovému vizuálu podarilo šíriť na internete vďaka sociálnym sieťam ako Facebook či Instagram.

Sprievodná akcia

Vítaným osviežením počas slávnostného otvorenia novej predajne bola unikátna sprievodná akcia „FRESHmob“. Synchronizovaný skupinový tanec zamestnancov predajne a pracovníkov ochranky, tzv. flashmobbing, pritiahol a pobavil mnohých zákazníkov priamo na mieste v priestoroch obchodného centra a ešte väčší ohlas si následne získal v sociálnych sieťach na internete.

Nebojte sa nás pochváliť