preloader
#campaign#design#online#presentation#strategy#video

Playboy Condoms

Aj dospelí sa radi hrajú

Nebojte sa nás pochváliť

Zadanie

Zadaním klienta bolo pripraviť štýlový a kreatívny vizuál pre značku Playboy Condoms, ktorá pred niekoľkými týždňami dorazila so svojím portfóliom produktov aj k nám na Slovensko. Súčasťou zadania bola príprava strategickej cesty komunikácie a správneho cielenia reklamnej kampane s cieľom budovania image-u značky a zároveň smerovania užívateľov na e-shop klienta https://www.playboycondoms.sk/

Riešenie

Využili sme insight cieľovej skupiny dospelých, ktorí sa stále radi hrajú aj keď už z detských čias dávno vyrástli. Pomocou špičkového key vizuálu sme v kampani aktívne pracovali s posolstvom a storytellingom a prostredníctvom série videí sme dokázali zaujať pozornosť cieľovej skupiny. Kampaň sme nasadili v offline aj online prostredí a okrem statických vizuálov sme použili aj dynamické videá.

Idea

 

Presne cielená online kampaň

Pracovali sme s insightom „Aj dospelí sa radi hrajú“. Zvolili sme presne cielenú display reklamu na vhodne zvolených portáloch – Adam.sk, Šport.sk a využili sme aj reklamnú sieť slovenských webov Sitelement.sk. V PPC časti kampane sme komunikovali v rámci Google Display Networku a využívali aj Instagram, Facebook a YouTube. Čo sa týka prvých výsledkov, YouTube časť kampane dosiahla za prvý mesiac veľmi zaujímavé výsledky. Až 25% ľudí zaujala reklama natoľko, že ju dopozerali do konca.

Nebojte sa nás pochváliť
Pozrite si referenciu online