preloader
#casestudy#performance#digital

Oslo Skin Lab

Digitálne kampane

Nebojte sa nás pochváliť
Ako sme zvýšili nórskemu kolagénu počet objednávok na dvojnásobok
KLIENT

Oslo Skin Lab je nórsky výrobca 
a medzinárodný predajca prípravkov 
na starostlivosť o pleť pre vnútorné 
použitie - primárne čistého beauty kolagénu.

ZADANIE

Našim zadaním bolo zvýšiť celkový obrat a zároveň zachovať čo najnižšie náklady na reklamu. Mali sme jasné stanovené KPI v podobe minimálneho počtu objednávok a maximálnej ceny 
za objednávku, ktoré bolo potrebné dodržiavať.

Creativity

Každá žena občas túži po tom, čo vidí na sociálnych sieťach. Preto sme v kampaniach stavili na spoluprácu so slovenskými influencerkami, ktoré svoj zdravý a žiarivý vzhľad pripisujú práve nášmu nórskemu kolagénu. Na statických banneroch sme zdôraznili vizuálnu príťažlivosť produktu a jednoduchosť jeho používania. Účinky pravidelného užívania kolagénu sme podporili aj reálnymi recenziami od spokojných zákazníkov, čo kampani dodalo autenticitu a dôveryhodnosť.

Performance

• Priemerné cena za objednávku 
za rok 2023 klesla o 25% oproti stanovenému KPI

• Plnenie KPI počtu objednávok sme držali na úrovni 196% 

• Zvýšenie počtu objednávok o 203% oproti minulému roku

• Trojnásobné zvýšenie hodnoty objednávok

"Klienta sme prebrali od českej agentúry s už veľmi zabehnutými procesmi a KPIs. Latka bola nastavená veľmi striktne a mali sme k dispozícii ako reklamný kanál iba platformu Meta. Očakával sa od nás silný performance s citom pre autentický obsah. V tomto bode to bola pre mňa ako analytického človeka výzva. Analyzovala som nie len dáta, ale vplyv konkrétneho obsahu, či influencera na publiku. Všetko so všetkým súviselo a budget bol prakticky neobmedzený. Vďaka neustálej práci s dátami a kampaňami sme boli schopní medziročne zdvihnúť na dlhodobej báze priemerný počet objednávok za mesiac na dvojnásobok, stanoveného KPI od klienta.“

Veronika Liďáková | Digital Performance Specialist daren&curtis

Black Fiday Kampaň s influencerkou Nelou Pociskovou
Na akciu Black Friday sme vytvorili kampaň
s influencerkou Nelou Pociskovou, ktorá nám priniesla nárast objednávok o 98% oproti celoročnému priemeru počtu objednávok. Kompletnú tvorbu videí – od návrhu scenára až po postprodukciu – zastrešil náš interný tím, čo zabezpečilo efektívnu a konzistentnú realizáciu celej kampane.