Oslo Skin Lab
Digitálne kampane
Ako sme zvýšili nórskemu kolagénu počet objednávok na dvojnásobok
KLIENT
Oslo Skin Lab je nórsky výrobca a medzinárodný predajca prípravkov na starostlivosť o pleť pre vnútorné použitie - primárne čistého beauty kolagénu.
ZADANIE
Našim zadaním bolo zvýšiť celkový obrat a zároveň zachovať čo najnižšie náklady na reklamu. Mali sme jasné stanovené KPI v podobe minimálneho počtu objednávok a maximálnej ceny za objednávku, ktoré bolo potrebné dodržiavať.
Creativity
Každá žena občas túži po tom, čo vidí na sociálnych sieťach. Preto sme v kampaniach stavili na spoluprácu so slovenskými influencerkami, ktoré svoj zdravý a žiarivý vzhľad pripisujú práve nášmu nórskemu kolagénu. Na statických banneroch sme zdôraznili vizuálnu príťažlivosť produktu a jednoduchosť jeho používania. Účinky pravidelného užívania kolagénu sme podporili aj reálnymi recenziami od spokojných zákazníkov, čo kampani dodalo autenticitu a dôveryhodnosť.
Performance
• Priemerné cena za objednávku
za rok 2023 klesla o 25% oproti stanovenému KPI
• Plnenie KPI počtu objednávok sme držali na úrovni 196%
• Zvýšenie počtu objednávok o 203% oproti minulému roku
• Trojnásobné zvýšenie hodnoty objednávok
"Klienta sme prebrali od českej agentúry s už veľmi zabehnutými procesmi a KPIs. Latka bola nastavená veľmi striktne a mali sme k dispozícii ako reklamný kanál iba platformu Meta. Očakával sa od nás silný performance s citom pre autentický obsah. V tomto bode to bola pre mňa ako analytického človeka výzva. Analyzovala som nie len dáta, ale vplyv konkrétneho obsahu, či influencera na publiku. Všetko so všetkým súviselo a budget bol prakticky neobmedzený. Vďaka neustálej práci s dátami a kampaňami sme boli schopní medziročne zdvihnúť na dlhodobej báze priemerný počet objednávok za mesiac na dvojnásobok, stanoveného KPI od klienta.“
Black Fiday Kampaň s influencerkou Nelou Pociskovou
Na akciu Black Friday sme vytvorili kampaň
s influencerkou Nelou Pociskovou, ktorá nám priniesla nárast objednávok o 98% oproti celoročnému priemeru počtu objednávok. Kompletnú tvorbu videí – od návrhu scenára až po postprodukciu – zastrešil náš interný tím, čo zabezpečilo efektívnu a konzistentnú realizáciu celej kampane.