preloader
#brand#campaign#design#keyvisual#print

JOICO

Nebojte sa nás pochváliť

Zadanie

Zadaním bolo pripraviť štýlový a kreatívny vizuál pre extra silné tužidlo na vlasy K-PAK značky JOICO. Vizuál mal odrážať exkluzívnu kvalitu a prestíž medzinárodnej značky, ktorá patrí medzi lídrov v segmente profesionálnej vlasovej kozmetiky. Preto bola pre nás výzva prísť s niečím extra pútavým a kreatívnym.

Riešenie

Stavili sme na emócie a ženskú fantáziu a využili insight, ktorý dobre poznajú všetky ženy – túžia po tom páčiť sa sebe a svojmu okoliu. V druhom kroku sme sa inšpirovali využitím slovnej hračky a vytvorili nové slovo: TÚŽIDLO s dlhým ú, po ktorom vlasy túžia. K tomuto nápadu sme pripravili kreatívny vizuál, v ktorom vlasy priam bažia po produkte.  Zároveň sme zachovali jednoduchú minimalistickú líniu, ktorá značke naozaj pristane.

Idea

Pracovali sme s insightom platným pre všetky ženy – túžbou páčiť sa svojmu okoliu aj samy sebe. Pomocou personifikácie sa nám podarilo preniesť túžby osôb na túžby „neživých“ vlasov. Keby si vaše vlasy mohli vyberať, siahli by po kvalite a starostlivosti značky JOICO.
Zároveň bola kľúčová slovná hračka so slovami túžiť a tužidlo. Tvorba nového slova – TÚŽIDLA, nám pomohla pri tvorbe celkového kreatívneho konceptu. Vo finále tak vznikol ústredný headline a vizuál kampane, ktorý odzrkadľuje túžby vlasov každej ženy: Túžidlo, po ktorom vlasy túžia.

Proces tvorby

Nebojte sa nás pochváliť