preloader

Zistite, čo je nové v digitále

Prípadové štúdie a príbehy značiek

Kristína Kovaľová
Kristína Kovaľová

Ako funguje reklama na Facebooku?

Reklama na Facebooku má rôzne podoby. Môže ísť o takzvaný spozorovaný príspevok, o využitie reklamných priestorov na partnerských stránkach Facebooku a partnerských aplikáciách. Má tiež formu video reklamy, reklamy v…

čítať viac
Kristína Kovaľová
Kristína Kovaľová

Headline readers: fenomén digitálnej doby

Určite to poznáte. Prečítate si titulok k článku, následne článok a zistíte, že informácia v titulku bola zavádzajúca alebo nepravdivá. Čo by sa však stalo, ak by ste si prečítali iba nadpis, no nie článok? Vďaka…

čítať viac
Kristína Kovaľová
Kristína Kovaľová

Facebook spustil novú funkciu Watch Party

V pondelok na mňa v rôznych Facebook skupinách začala vyskakovať nová funkcia Facebook Watch Party. Čo dokáže, prečo vznikla a ako vôbec funguje si prečítate nižšie. Ak ste aktívnym členom rôznych Facebook skupín,…

čítať viac