S nižšou konkurenciou a vysokou efektivitou reklám ponúka TikTok skvelú príležitosť zvýšiť viditeľnosť vašej značky a osloviť širšie publikum už od augusta.
V Darene vieme, ako vytvárať autentický a kreatívny obsah, ktorý na TikToku zaujme a zaistí úspešné reklamné kampane. Pravidelne na tejto platforme oslovujeme viac ako 300 tisíc sledovateľov, ktorých bavíme a informujeme našim obsahom. Spravujeme TikTok profily pre značky ako Lidl Slovensko, dm drogéria či Bory Mall.
TikTok už dávno nie je doménou iba generácie Alfa a Z
Na Slovensku, podobne ako v zahraničí, TikTok používa čoraz viac ľudí všetkých vekových skupín. Momentálne je na TikToku 1,2 milióna slovenských používateľov a toto číslo stále rastie. Platforma teda ponúka obrovskú príležitosť osloviť široké a rôznorodé publikum, ktoré denne sleduje obsah na tejto platforme.
Získajte náskok – nižšia konkurencia, lepšie výsledky
Každá nová platforma je pre biznis veľkou príležitosťou na oslovenie nového publika a zvýšenie viditeľnosti značky. TikTok Ads ponúka presne takúto príležitosť. Keďže reklama na TikToku bude na Slovensku novinkou, konkurencia bude nižšia ako na platformách Facebook či Instagram. To znamená, že máte väčšiu šancu získať lepšie výsledky za nižšie náklady. S menším množstvom inzerentov na TikToku bude váš obsah viditeľnejší a efektívnejší.
Autenticita a kreativita sú dôležité
Reklamy na sociálnych sieťach sa v poslednom období výrazne zmenili. Zo strojených, silne grafických reklám sa vyvinuli do podoby, ktorá je kreatívna a autentická a nevyrušuje užívateľov. Tento typ reklám udržuje pozornosť dlhšie, čo je podporované algoritmom Meta a prináša výborné výsledky. Podobne to bude aj pri TikTok Ads, kde budú kreatívne a autentické reklamy ešte dôležitejšie. TikTok je známy svojou rýchlejšou dynamikou a rýchlo meniacimi sa trendmi, čo bude vyžadovať pružný obsah, ktorému sa bude potrebné prispôsobiť.
TOP reklamy na TikToku zo zahraničia
Veľkosť organického profilu nerozhoduje
Aby ste dosiahli úspech pri inzerovaní na TikToku, nepotrebujete mať organický účet s veľkým počtom followerov. Aj s malým počtom sledovateľov môžete dosiahnuť výborné výsledky. Inzerovania na TikToku sa nemusíte báť ani v prípade, že ste doteraz nemali založený žiaden profil – TikTok algoritmus uprednostňuje kvalitný obsah pred veľkosťou účtu, čo umožňuje novým účtom rýchlo dosiahnuť dobré výsledky. Ak už máte základňu sledovateľov, je to len ďalší benefit, ktorý vám pomôže efektívne promovať vašu značku.
Vieme ako na to
Aj keď TikTok Ads prichádzajú na Slovensko až teraz, správa organických TikTok profilov nie je pre nás novinkou. Dlhodobo budujeme a spravujeme profily pre úspešné značky ako Lidl Slovensko, dm drogéria a nákupno-zábavné centrum Bory Mall. Máme tím šikovných content creatorov, vrátane influencerov, ktorí tvoria dynamický a trendy obsah. Sledujeme aktuálne trendy a neustále prispôsobujeme našu tvorbu tak, aby bola vždy zaujímavá a úspešná.
|
|
|
---|
Ukážky našich TOP TikTok videí
Naša odbornosť v oblasti TikToku nám umožňuje presne pochopiť jeho dynamiku a preferencie algoritmu, čo nás pripravuje na efektívne a úspešné spravovanie vašich reklamných kampaní na tejto rastúcej sociálnej platforme. Okrem kampaní vám radi pomôžeme aj s tvorbou kreatívneho obsahu pre organický profil, ktorý bude úspešne komunikovať vašu značku na TikToku.