preloader

Ako na stratégiu komunikácie na sociálnych sieťach

VYUŽITE SOCIÁLNE SIETE V PROSPECH SVOJEJ ZNAČKY

Naše školenia sú určené pre malých
a stredných podnikateľov, marketingových managerov
a všetkých nadšencov efektívneho marketingu.

Ako na stratégiu komunikácie na sociálnych sieťach

VYUŽITE SOCIÁLNE SIETE V PROSPECH SVOJEJ ZNAČKY

Firemný Instagram či Facebook by nemal byť len o náhodných pekných obrázkoch. Na tomto školení si vysvetlíme, prečo je dôležité spravovať sociálne siete vašej značky podľa vopred nastavenej stratégie. Či už ste začiatočník alebo pokročilý, ukážeme si, čo obnáša stratégia komunikácie na sociálnych sieťach a ako ju pripraviť tak, aby vám pomohla napredovať s vaším biznisom.

Obsah školenia:

  • Dôvody, prečo sa oplatí investovať čas do využívania sociálnych sietí
  • Ako plánovať dopredu a ako si nastaviť komunikačnú stratégiu
  • Čo je DNA a archetyp značky a ako sa odráža v komunikácii značky
  • Na ktoré sociálne siete sa na Slovensku oplatí sústrediť
  • Ako si prácu so značkou na sociálnych sieťach vyhodnotiť
  • Ako sa vyvarovať chybám aj úspešné príklady značiek

Program:

  • 09:00 - 09:50 blok 1
  • 09:50 - 10:00 coffee break
  • 10:00 - 10:50 blok 2
  • 10:50 - 11:00 short break
  • 11:00 - 11:50 blok 3
  • 11:50 - 12:30 networking

Miesto:

  • Polus Tower I.
  • Vajnorská 100/A
  • Bratislava
  • 2. poschodie
  • Zasadačka č. 3
  • Vchod z recepcie budovy Polus Tower I.

Čo získate?

  • Overené a praktické informácie
  • Prezentáciu vám pošleme e-mailom
  • Osobnú konzultáciu s mentormi
  • Písacie potreby, originál daren&curtis :]

Čo vás čaká?

  • Stretnutie so zaujímavými ľuďmi
  • Možnosť nadviazať nové kontakty
  • Príjemná atmosféra
  • Ľahké občerstvenie
Zuzka Makúchová a Tomáš Cako
O školiteľovi
Zuzka Makúchová a Tomáš Cako
Social Media Manažéri

Zuzka sa venuje social media už takmer štyri roky. V jej portfóliu nájdete značky z najrôznejších segmentov. Spravovala sociálne siete klientom ako Terno, Lenovoonline.sk, Sedita, Pupa Milano, Daikin, Wellness Hotel Patince či takmer desiatke developerských projektov.

Tomáš začínal s reklamou v spoločnosti daren&curtis ako stážista a napokon sa vypracoval na plnohodnotného člena tímu. Okrem sociálnych médií má pod palcom kreatívne riešenia pre klientske digitálne kampane, copywriting, no nestratí sa ani v offline riešeniach.

Registrácia na školenie sa uzatvára 3 dni pred dňom jeho konania.

Školenie už prebehlo!

Parkovanie 3 hod. zadarmo v Polus City Center
Ako sa k nám dostanete?