Zadanie
Spoločnosť Terno pripravila pre svojich zákazníkov v sieti maloobchodných predajní po celom Slovensku v období predvianočných nákupov výnimočnú súťaž. Jej cieľom bolo získať nových zákazníkov a súčasne odkomunikovať aktuálnu ponuku produktov nielen v predajniach Terno, ale aj Hypernova a Moja Samoška, ktoré sa mali následne zlúčiť do jednej obchodnej siete. Našou úlohou bolo vymyslieť, ako na to.
Naše riešenie
Štedrú ponuku s výnimočnou príležitosťou vyhrať vecné ceny aj finančnú hotovosť sme naplno využili v zimnej reklamnej kampani, ktorá okrem webu zahŕňala printové médiá, vonkajšie plochy, rozhlasové spoty aj TV reklamu. Zvolené reklamné formáty s výrazným vianočným vizuálom efektívne cielili na vybrané skupiny zákazníkov, pričom úspešne komunikovali benefity súťaže, ako aj ponuku všetkých troch obchodných reťazcov.