preloader
#campaign#design#offline#online#television

Terno

Štedrá noc až do Vianoc

Nebojte sa nás pochváliť

Zadanie

Spoločnosť Terno pripravila pre svojich zákazníkov v sieti maloobchodných predajní po celom Slovensku v období predvianočných nákupov výnimočnú súťaž. Jej cieľom bolo získať nových zákazníkov a súčasne odkomunikovať aktuálnu ponuku produktov nielen v predajniach Terno, ale aj Hypernova a Moja Samoška, ktoré sa mali následne zlúčiť do jednej obchodnej siete. Našou úlohou bolo vymyslieť, ako na to.

Naše riešenie

Štedrú ponuku s výnimočnou príležitosťou vyhrať vecné ceny aj finančnú hotovosť sme naplno využili v zimnej reklamnej kampani, ktorá okrem webu zahŕňala printové médiá, vonkajšie plochy, rozhlasové spoty aj TV reklamu. Zvolené reklamné formáty s výrazným vianočným vizuálom efektívne cielili na vybrané skupiny zákazníkov, pričom úspešne komunikovali benefity súťaže, ako aj ponuku všetkých troch obchodných reťazcov.

Idea

Štedrý večer si vďaka štedrej vianočnej súťaži mohli slovenskí zákazníci užiť doslova každý deň. Kreatívny koncept našej reklamnej kampane svojou jednoduchou hravou formou a vtipným posolstvom ponúkal jednoznačný potenciál osloviť širokú verejnosť, pričom výrazným spôsobom pomohol zvýšiť predaj a súčasne aj znalosť značky.

Žrebovací systém

Súťažný žreb s jednoduchým návodom a pravidlami získali zákazníci pri každom nákupe v minimálnej hodnote 10 €. Vďaka nemu mohli vyhrať priamo na mieste jednu z vecných cien a zároveň sa zapojiť do žrebovania o atraktívne finančné ceny a hlavnú výhru 50 000 €, ktoré boli vyhlásené v priamom prenose v televízii JOJ.

80 000 €

sme rozdali v hotovosti

104 000 €

hodnota rozdaných darčekov

5 000 000 ks

súťažných žrebov

Web

Neodmysliteľnou súčasťou vianočnej súťaže bola mikrostránka, na ktorej mali držitelia žrebov možnosť zaregistrovať sa a následne sa zúčastniť žrebovania o štedré peňažné výhry. Návštevníci tu súčasne mali k dispozícii prehľadný kalendár s termínmi žrebovaní, ako aj informácie o svojich získaných cenách.

230 171

návštevníkov webu

61 515

registrovaných súťažiacich

368 889

registrovaných kódov

480

výhercov súťaže

Offline médiá

Vianočný vizuál so štedrou nádielkou výhier zažiaril v predvianočnom čase na rozličných druhoch nosičov – od billboardov až po printovú inzerciu na stránkach tlačených médií, letákov a obchodných kataló

Rádio

Súbežne s kampaňou odznela v rádiu rozhlasová reklama v podobe súťažných a produktových spotov, ktoré zákazníkom okrem súťaže predstavili akciovú vianočnú ponuku tovaru a zliav. Hlasom kampane bola opäť obľúbená tvár slovenskej TV obrazovky, moderátorka a herečka Bibiana Ondrejková.

Televízny spot

Štedrá noc z vianočných vizuálov vďaka 3D grafike v televíznych spotoch doslova ožila a stala sa neprehliadnuteľnou a efektívnou súčasťou celej kampane.

Online

Šíriť posolstvo štedrých Vianoc a možnosť vyhrať skvelé štedré ceny nám v prostredí internetu významne napomohli sociálne siete Facebook či Instagram.

Nebojte sa nás pochváliť

Z našej kuchyne