preloader

Strabag

Employer branding kampaň zima 2021

Nebojte sa nás pochváliť
Employer branding kampaň pre jednu z najväčších stavebných firiem Strabag
Insight

Stavebníctvo ako tradičnejší segment čelí dlhodobým predsudkom a recruitment mladých ľudí sa stáva čoraz náročnejším. Žiaci a študenti si tento segment stále spájajú so špinavou prácou pri lopate a cemente.

Zadanie

Employer branding kampaň s cieľom zbúrať stereotypný pohľad mladšej generácie na stavebníctvo a ukázať Strabag ako atraktívneho zamestnávateľa.

Čo sa nám podarilo?

Hravou cestou sme priblížili mladým ľudom/deťom realitu stavebného segmentu, o ktorom mali v dôsledku predsudkov skreslenú predstavu.

Vytvorili sme

Influencer marketing + súťaž
Content marketing
Landing page
Bannerová kampaň Facebook, Instagram

"Tím daren&curtis sa statočne a profesionálne popasoval so všetkými našimi požiadavkami a zadaniami. Ďakujeme za túto skúsenosť, určite bola prínosom aj pre nás :)“

Jana Földváryová HR- Recruiting- Marketing- Health Management
Minecraft vs realita

V spolupráci s YouTuberom @Asimistermt sme vytvorili video, kde sme ukázali ako vyzerá  výstavba skutočného mrakodrapu a porovnali sme to so „stavebnou“ videohrou Minecraft. Video má viac ako 190 tisíc zhliadnutí a cez 560 komentárov. Súčasťou spolupráce bola aj súťaž, kde niekoľkí študenti vyhrali možnosť prísť sa pozrieť na stavenisko jediného slovenského mrakodrapu Eurovea II.

Strabag | Case study | daren&curtis

Slovakia ring | Case study | daren&curtis
Content marketing

O svojich pracovných skúsenostiach s prácou v Strabagu sme sa porozprávali s troma vybranými zamestnancami. Ivana, ktorá sa do Strabagu dostala cez Trainee program, Jakub, ktorý má na starosti zavádzanie nových technológií a modernizáciu procesov a nakoniec Erik, ktorý začínal s lopatou v ruke a dnes už ťahá svoj dvadsiaty rok ako majster výroby. Rozhovory boli uverejenené na portáli StartItUp.

A ako reagovala cieľovka? Vznikli aj smiešne memečka na stránkach Emefka a Odzadu

Landing page

Brandová kampaň

Výsledky

Počas 2 týždňovej kampane sme oslovili 157 600 mladých ľudí pri 834 820 impresiách. Zaznamenali sme 2 402 interakcií s reklamou a 1379 kliknutí na odkaz.

Ak sme oslovili len pár detí z 834 tis. impresií a zbúrali ich stereotypný pohľad na prácu v stavebníctve, môžete sa tešiť na úspešných stavbárov v budúcnosti.