Zadanie
Súčasná móda drží krok nielen s dobou, ale aj so životným prostredím. Spoločnosť Resonance tohto roku organizuje už 4. ročník netradičnej módnej prehliadky, ktorá otvára ekologické témy v odevnom priemysle a unikátnym spôsobom predstavuje atypické modely. Predošlé ročníky prehliadky pod názvom RESONANCE FASHION SHOW RECYKLOVANEJ MÓDY boli venované využitiu džínsoviny či plastov, no tento rok sa jej organizátori rozhodli akciu urobiť trošku inak a posunúť ju tak na vyššiu úroveň. Rozhodli sa zmeniť logo, skrátiť názov a spraviť tento event atraktívnejší pomocou 2-fázovej kampane. Úlohou našej agentúry bolo vytvoriť teasingový vizuál, ktorý inšpiruje módnych tvorcov na vytvorenie návrhov kolekcie pre jesenný event na tému ROPA.
Naše riešenie
Ropa sa stala ústredným motívom, ako aj hlavným materiálom pri tvorbe modelu pre kľúčový vizuál pripravovanej kampane. Aby jeho výsledná podoba získala na pôsobivosti, rozhodli sme sa netradičné šaty vytvoriť celkom tradičným spôsobom – poctivou ručnou prácou bez použitia 3D modelingu a rendrov. Organizácia, produkčná príprava, samotné fotenie, retuš a finalizácia vizuálu si vyžiadali plné nasadenie tímu 10 ľudí, ktorí na projekte odpracovali viac ako 200 hodín.