Digitálne projekty
Dlhoročná spolupráca s TOP zadávateľom reklamy
Dlhoročná spolupráca s TOP zadávateľom reklamy
O klientovi
Lidl nemusíme špeciálne predstavovať. Je to najväčší zadávateľ reklamy na Slovensku a z toho dôvodu na projektoch pracuje zvyčajne viacero agentúr a sme radi, že sme pevnou súčasťou tohto tímu.
Dlhodobá spolupráca
S klientom Lidl pracujeme už od roku 2018 vytvorili sme pre nich web stránky posledných dvoch ročníkov Žihadielka a aj interaktívneho Lidl Bota (chatbot).
Projekty
Kuchyňa Lidla
Čistinka
Maľované Slovenskô
Poskytnuté služby
UI/UX
Webdesign (Kuchyňa Lidla)
Game design
Projektový management
Správa webového obsahu (Kuchyňa Lidla)
Programovanie a technický support
"Agentúra Daren & Curtis je naším stabilným partnerom. Spolupracovali sme spolu pri tvorbe viacerých dôležitých projektov, v poslednom období najmä pri príprave webových stránok pre projekty Slovenskô ako maľované a Čistinka. V oboch prípadoch išlo o užívateľsky príjemné, no zároveň pomerne zložité webové stránky, ktoré museli byť pripravené zvládnuť enormný nápor hlasujúcich a zároveň zabezpečiť bezpečnosť a bezchybnosť hlasovania. Teší ma, že sa nám podarilo nastaviť si dlhodobo fungujúcu spoluprácu. Na kolegov z agentúry sa vieme spoľahnúť a sú pripravení flexibilne reagovať na každú vzniknutú situáciu.“
Našou úlohou bolo redesignovať jeden z najväčších kulinárskych portálov na Slovensku. Komplexným UI / UX riešením ako aj vynoveným grafickým dizajnom sme chceli webstránku posunúť zase o krok ďalej, zjednodušiť jej používanie a spríjemniť domácim kuchárom celkový zážitok.
Po obrovskom úspechu projektu Žihadielko sa LIDL rozhodol pokračovať v hlasovacej mechanike, kde mestá bojujú o možnosť získať multifunkčný verejný priestor vybudovaný LIDLom. V tomto prípade ide o mestský park pre všetky vekové kategórie – Čistinka.
Našou úlohou bolo pripraviť UI / UX pre hlasovaciu webstránku, zabezpečiť technickú časť realizácie, ktorá zahŕňa prísne audity v Nemecku a dozerať na plynulý priebeh celého hlasovania.
Súčasťou projektu Čistinky bolo aj vytvorenie tematickej online hry. Rozhodli sme sa teda prepojiť core-business klienta s atmosférou mestského parku, ktorý môžu mestá vyhrať a výsledkom je hra na grilovačku, kde vy ako hráč obsluhujete gril a pripravujete rôzne kombinácie jedál pre neustále prichádzajúcich ľudí, ktorých chute sa neustále menia a komplikujú.
Na podporu novej produktovej rady Slovenskô, zameranej na podporu lokálnych produktov, sme mali opäť na starosť technické zabezpečenie a realizáciu webovej hlasovacej časti ako aj návrh funkcionality z pohľadu UX. Tentoraz o podporu súťažili školy s cieľom získať finančnú podporu na nákup IT techniky.