preloader
#campaign#casestudy

Discovery Residence

Svetové bývanie blízko centra

Nebojte sa nás pochváliť
Predstavenie projektu
Klient

Developerská spoločnosť, ktorá zastrešuje niekoľko úspešných projektov týkajúcich sa bývania na Slovensku a v Českej republike.

Zadanie

Vytvorenie identity, komunikačného konceptu a kampane, ktorá podporí predaj bytov projektu s cieľom predať 20 % bytov za 1. kvartál od spustenia kampane.

Naše riešenie

Kreatívne využitie názvu projektu v rámci ideového konceptu, ktorým komunikujeme hlavné benefity na cieľovú skupinu.

"Najviac ma na celom projekte bavila koncepčnosť. Značku Discovery Residence sme nielen vytvorili, ale pracovali sme s ňou na viacerých úrovniach až sme dosiahli úspešný predaj.“

Katarína Hudecová | Senior Account Manager
Objekt zadania

22 poschodová rezidenčná budova s polyfunkčnými priestormi na prízemí sa nachádza na hranici centra mesta Bratislavy – na ulici Mlynské nivy. V jej okolí sa nachádza príjemný park, rôzne športové príležitosti a niekoľko business centier.

600 metrov štvorcových obchodných priestorov
137 bytových jednotiek (2, 3, 4-izbové)
199 parkovacích miest

Cieľové skupiny

Vzhľadom na funkčnú povahu a lokalitu objektu sú pre tento projekt najvhodnejšie práve tieto dve cieľové skupiny:

  1.  Mladí dynamickí ľudia v aktívnom veku, pracujúci v blízkom okolí, ktorí hľadajú kompromis medzi cenou, vybavenosťou a dostupnosťou do centra
  2.  Investori do nehnuteľností, ktorí kupujú byt určený na ďalší prenájom
Mechanika a stratégia kampane

Teasingová časť kampane mala vzbudiť záujem a zvedavosť definovaných cieľových skupín. Cieľom ostatných kampaňových formátov bolo informovať o existencii projektu, komunikovať jeho benefity a odkázať publikum na webstránku. Priamo na webe si mohol používateľ pozrieť dispozície bytov, vizualizácie, ceny a dostupnosť. Hlavnou konverziou na webovej stránke bolo zaznamenanie leadu – vyplnenie kontaktného formulára, prípadne priame kontaktovanie realitného makléra a dohodnutie si termínu stretnutia priamo v Discovery Residence showroome.

Idea

Názov a logo projektu sme do určitej miery tvorili spolu s budúcou vizualitou už od začiatku kampane. Chceli sme, aby boli všetky elementy navzájom prepojené a vytvárali dokonalú kombináciu. Keďže sa celý projekt začínal teasingovou časťou, logo aj názov sme koncipovali tak, aby sme čo najviac podnietili chuť objavovať.

objavovanie

príležitosť

dostupnosť

Názov a logo

Názov projektu obsahuje známe anglické slovíčko „very“, ktoré sme kreatívne využili v rámci kampane. V logu sme ho preto vizuálne oddelili, čím sme zároveň vytvorili prvok, ktorý nám prepájal jednotlivé kampaňové mediatypy.

"Samotný názov projektu v sebe obsahuje kľúčové slovo „very“, ktoré nám dokonale prepája identitu s ideovým konceptom kampane.“

Michal Salva | Creative Director

Teasing

Teasingové vizuály komunikovali základné benefity a zároveň čiastočne odhaľovali identitu projektu.


Teasingové vizuály komunikovali základné benefity a zároveň čiastočne odhaľovali identitu projektu.


Teasingové vizuály komunikovali základné benefity a zároveň čiastočne odhaľovali identitu projektu.


Kampaň

Využili sme klasické outdoorové nosiče, ale aj online priestor na sociálnych sieťach,či banneroch. Discovery kampaň ste preto mohli zachytiť aj na Facebooku, Instagrame, YouTube alebo kdekoľvek na internete vo forme PPC bannerov.

Využili sme klasické outdoorové nosiče, ale aj online priestor na sociálnych sieťach či banneroch. Discovery kampaň ste preto mohli zachytiť aj na Facebooku, Instagrame, YouTube alebo kdekoľvek na internete vo forme PPC bannerov.

Využili sme klasické outdoorové nosiče, ale aj online priestor na sociálnych sieťach či banneroch. Discovery kampaň ste preto mohli zachytiť aj na Facebooku, Instagrame, YouTube alebo kdekoľvek na internete vo forme PPC bannerov.

Využili sme klasické outdoorové nosiče, ale aj online priestor na sociálnych sieťach či banneroch. Discovery kampaň ste preto mohli zachytiť aj na Facebooku, Instagrame, YouTube alebo kdekoľvek na internete vo forme PPC bannerov.

Využili sme klasické outdoorové nosiče, ale aj online priestor na sociálnych sieťach či banneroch. Discovery kampaň ste preto mohli zachytiť aj na Facebooku, Instagrame, YouTube alebo kdekoľvek na internete vo forme PPC bannerov.

Facebook Canvas

Nebojíme sa využívať špeciálne formáty, ktoré nám umožňujú kreatívne odprezentovanie projektu veľmi originálnym a efektným spôsobom.

Výsledky kampane - 1. fáza

Stanovený cieľ prvej fázy kampane sa nám vďaka vysokej efektivite zvolenej stratégie podarilo splniť na 143 %.

Uvedené dáta sú za obdobie apríl – júl 2018

Od zásahu po predaj
Počet zobrazení
1,7M
Zásah cieľovej skupiny
224K
Relevantné návštevy
18,3K
Počet odoslaných formulárov
144
Predané byty
40
Showroom

Branding showroomu dodržiava prvky nastavenej identity projektu, vďaka čomu bola dodržaná konzistentná marketingová komunikácia vo všetkých fázach nákupného procesu. Pozrite si video z našej dieľne.

Model budovy

Pre projekt sme zabezpečili aj stavbu realistického 3D modelu v mierke 1:160, ktorý je pre klientov vystavený priamo v showroome.

Zo zákulisia