Discovery Residence
Svetové bývanie blízko centra
Predstavenie projektu
Klient
Developerská spoločnosť, ktorá zastrešuje niekoľko úspešných projektov týkajúcich sa bývania na Slovensku a v Českej republike.
Zadanie
Vytvorenie identity, komunikačného konceptu a kampane, ktorá podporí predaj bytov projektu s cieľom predať 20 % bytov za 1. kvartál od spustenia kampane.
Naše riešenie
Kreatívne využitie názvu projektu v rámci ideového konceptu, ktorým komunikujeme hlavné benefity na cieľovú skupinu.
"Najviac ma na celom projekte bavila koncepčnosť. Značku Discovery Residence sme nielen vytvorili, ale pracovali sme s ňou na viacerých úrovniach až sme dosiahli úspešný predaj.“
22 poschodová rezidenčná budova s polyfunkčnými priestormi na prízemí sa nachádza na hranici centra mesta Bratislavy – na ulici Mlynské nivy. V jej okolí sa nachádza príjemný park, rôzne športové príležitosti a niekoľko business centier.
600 metrov štvorcových obchodných priestorov
137 bytových jednotiek (2, 3, 4-izbové)
199 parkovacích miest
Vzhľadom na funkčnú povahu a lokalitu objektu sú pre tento projekt najvhodnejšie práve tieto dve cieľové skupiny:
- Mladí dynamickí ľudia v aktívnom veku, pracujúci v blízkom okolí, ktorí hľadajú kompromis medzi cenou, vybavenosťou a dostupnosťou do centra
- Investori do nehnuteľností, ktorí kupujú byt určený na ďalší prenájom
Teasingová časť kampane mala vzbudiť záujem a zvedavosť definovaných cieľových skupín. Cieľom ostatných kampaňových formátov bolo informovať o existencii projektu, komunikovať jeho benefity a odkázať publikum na webstránku. Priamo na webe si mohol používateľ pozrieť dispozície bytov, vizualizácie, ceny a dostupnosť. Hlavnou konverziou na webovej stránke bolo zaznamenanie leadu – vyplnenie kontaktného formulára, prípadne priame kontaktovanie realitného makléra a dohodnutie si termínu stretnutia priamo v Discovery Residence showroome.
Názov a logo projektu sme do určitej miery tvorili spolu s budúcou vizualitou už od začiatku kampane. Chceli sme, aby boli všetky elementy navzájom prepojené a vytvárali dokonalú kombináciu. Keďže sa celý projekt začínal teasingovou časťou, logo aj názov sme koncipovali tak, aby sme čo najviac podnietili chuť objavovať.
objavovanie
príležitosť
dostupnosť
Názov projektu obsahuje známe anglické slovíčko „very“, ktoré sme kreatívne využili v rámci kampane. V logu sme ho preto vizuálne oddelili, čím sme zároveň vytvorili prvok, ktorý nám prepájal jednotlivé kampaňové mediatypy.
"Samotný názov projektu v sebe obsahuje kľúčové slovo „very“, ktoré nám dokonale prepája identitu s ideovým konceptom kampane.“
Nebojíme sa využívať špeciálne formáty, ktoré nám umožňujú kreatívne odprezentovanie projektu veľmi originálnym a efektným spôsobom.
Stanovený cieľ prvej fázy kampane sa nám vďaka vysokej efektivite zvolenej stratégie podarilo splniť na 143 %. Case study, v ktorej sa detailnejšie venujeme stratégii a jednotlivým výsledkom kampane, nájdete tu.
Uvedené dáta sú za obdobie apríl – júl 2018.
Branding showroomu dodržiava prvky nastavenej identity projektu, vďaka čomu bola dodržaná konzistentná marketingová komunikácia vo všetkých fázach nákupného procesu. Pozrite si video z našej dieľne.
Pre projekt sme zabezpečili aj stavbu realistického 3D modelu v mierke 1:160, ktorý je pre klientov vystavený priamo v showroome.