preloader
#redesign#web

Aupark

V centre inšpirácie. V srdci diania

Nebojte sa nás pochváliť

Zadanie

Shopping center Aupark začal písať svoju históriu v roku 2001 v bratislavskej Petržalke. Po deviatich rokoch k nemu pribudlo nákupné centrum Aupark Žilina a o rok neskôr aj Aupark Košice. Inovovať práve ich webové stránky z hľadiska moderného dizajnu a funkčnosti bolo zadaním pre našu agentúru a jej dizajnérsky tím.

Naše riešenie

Požiadavky klienta na novú podobu webových stránok a ich funkcionalitu zahŕňali okrem moderného dizajnu a ľahkej orientácie aj prirodzenú responzívnosť pre všetky druhy zariadení, ako aj jedinečný zážitok pri ich prehliadaní. Všetky tieto požiadavky sme pri tvorbe webu zohľadnili v plnej miere a súčasne sme mali na zreteli pozitívny imidž značky a jej významnú pozíciu na trhu ako trendsettera a priekopníka nových módnych smerov.

Idea

Pre skutočný pôžitok z nakupovania a trávenia voľného času sú dôležité v prvom rade ľahká dostupnosť a prehľadnosť rovnako ako ľudskosť a ústretový prístup k zákazníkovi. Tieto požiadavky by takisto mala spĺňať aj webová stránka, ktorá má každému návštevníkovi sprostredkovať nielen všetky potrebné informácie, ale aj plnohodnotný zážitok a predovšetkým záujem využiť služby nákupného centra.

Informačný portál pre zákazníkov

Vynovená tvár webových stránok prináša návštevníkom jednoznačne pozitívny zážitok. Vzdušné a čisté grafické riešenie umožňuje na prvý pohľad prehľadnosť a intuitívnu orientáciu na domácom počítači, tablete či smartfóne. Všetky potrebné informácie o predajniach svetových značiek a ich akciových ponukách, ako aj o bohatej ponuke možností zábavy a oddychu má tak každý zákazník vždy jednoducho poruke. A práve vďaka tomu tvorí web skutočnú vstupnú bránu k nezabudnuteľným zážitkom a pohodlným nákupom.

Fotoshooting

Nebojte sa nás pochváliť
Pozrite si referenciu online

Zo zákulisia