Čaves!

Volám sa Mišo Salva a do svojho kreatívneho tímu hľadám nového človeka. Ak máš kreatívnu myseľ a skúsenosti najmä s návrhom a tvorbou webstránok, určite čítaj ďalej.

 Sme daren & curtis!

Agentúra daren & curtis vznikla v roku 2004. Jakub vtedy vyrábal pre klientov prvé vizitky, ktoré im nosil do kancelárií MHD-čkou. Aj keď agentúra môže byť silné slovo, práve to bol základ toho, čo funguje do dnes. Odvtedy sme sa však posunuli na úplne iný level. V office nás je zhruba 25 a ročný obrat dosahujeme niečo tesne pod 2 milióny eur.

„Naším poslaním je budovať značky, vytvárať efektívne kampane a prinášať našim klientom nových zákazníkov.“

– Jakub Čech, CEO

Pre klientov vytvárame nové značky, launchujeme nové produkty na nielen slovenský trh. Vymýšľame, navrhujeme a spravujeme väčšie i menšie online a offline kampane. Sme jednoducho fullservisová agentúra.

Kto u nás pracuje?

Ja, ako kreatívny riaditeľ usmerňujem a leadujem grafikov a copywriterov. Všetko sú to veľmi šikovní ľudia.

Sú to detailisti s vycibreným grafickým cítením, zodpovední za svoje výstupy a dodržiavanie deadlineov. Deadline je totiž našou konkurenčnou výhodou. Vždy, keď klientovi sľúbime termín dodania, tak ho aj splníme.

Ak chceš spoznať tím, v ktorom by si pracoval, kukni sekciu My.

Koho hľadáme?

 

V súčasnosti hľadáme človeka, ktorý dokáže navrhnúť web podľa potrieb klienta a následne ho aj nakresliť. Musíš mať však minimálne 2 roky skúseností v oblasti web dizajnu, UX, UI a ideálne ovládať program Sketch.

Dôvodom hľadania je to, že sa nám neustále zvyšuje objem práce. Nemusíš sa však báť, že budeš iba točiť weby, alebo že hľadáme kolegu iba na projekt, ktorý odíde spolu s ukončením projektu. Ukáž nám, v čom si dobrý, a my ti dáme priestor na sebarealizáciu a aj iné projekty, aby si neupadol do stereotypu.

Inak, hľadáme aj brand designera so skúsenosťami v oblasti corporate identity.

Čo ti dáme?

Motivačný plat sa bude odvíjať od tvojich skills, produktivity a kvality výstupov. Určite to bude v intervale od 1.000 do 3.000 €. Navyše budeš mať preplatenú každú jednu minútu nadčasu. Našou snahou však je, aby každý jeden náš kolega bol spokojný a chodil do práce s radosťou.

Okrem platu ťa budeme denne zásobovať Red Bullmi, fajnovou kávou a čerstvým ovocím. Takisto tu máme stále plnú chladničku šunky, salámov, syrov, masla a každé ráno novú várku čerstvého pečiva. Čiže o raňajky máš celý týždeň postarané.

Čo ťa ešte možno zaujíma, je pracovný čas. Fungujeme na flexibilite a dôvere, čo znamená, že na všetkom sa dá dohodnúť. Home office je u nás bežnou praxou, ak si spĺňaš všetky svoje povinnosti. Takisto ti ponúkame flexibilný pracovný čas, čo znamená, že môžeš prísť do práce pokojne aj o 10:00, o 13:30 si ísť zabehať na Kuchajdu a odovzdať svoje výstupy za ten deň aj o 22:00.

U nás si si pánom svojho času.

Ako budeme vyberať?

Človeka hľadáme ideálne ihneď, aj keď viem, že to tak reálne nefunguje. Budeme však hľadať dovtedy, kým nenájdeme „perfect match“. Pohovor pozostáva z dvoch kôl. V prvom kole ti dáme vypracovať skúšobné zadanie a v druhom kole sa už stretneme osobne.

Ukáž nám svoju prácu

Teraz nás už poznáš, vieš koho hľadáme a čo od práce v mojom tíme, ale aj celkovo v našej agentúre môžeš očakávať. Ak sa chceš osobne stretnúť a porozprávať sa o spolupráci, určite napíš našej HRistke, Kike. Nezabudni však priložiť svoje portfólio a CV.

Ďakujem za tvoj čas a teším sa na tvoje portfólio.

Termín nástupu: dohodou