Vieš napísať chytľavý headline, vytvoriť ľubozvučný názov, či vymyslieť kreatívnu kampaň, na ktorú sa tak skoro nezabudne? Originálne PF-ky ti idú hlavou počas celého roka a z diktátov si mal samé jednotky? Ak si 5x povedal „áno“, čítaj ďalej…
Čo od teba očakávame?
- Minimálne 2 roky skúseností v reklamnej agentúre ako copywriter / ideamaker
- Deadline je pre nás svätý, preto potrebujeme, aby si bol nanajvýš zodpovedný a dochvíľny
- Mal by si byť tímový hráč, ale vedieť pracovať aj samostatne
- Prehľad v aktuálnych trendoch, viráloch a reklamách doma i vo svete
- Gramatika by mala byť tvojou silnou stránkou, ale môžeš sa poradiť aj so slovníkmi, ktoré máme v knižnici
- Nerobí ti problém napísať krátky blog
- Chceme, aby si s nami sedel v agentúre a bol stabilnou súčasťou tímu (rozumej fulltime úväzok)
Čo budeš robiť?
- Budovať značky. Nielen ich vytvárať od úplného začiatku ale aj posilňovať imidž už existujúcich brandov
- Tvoriť chytľavé headliny, texty na weby, bannery, ale aj printové materiály
- Tvoriť názvy (spoločností, produktov, …)
- Vymýšľať a realizovať nápady pre multichannel kampane
- Texty a idey pre social media formáty
- Aktívne brainstormovať spolu s ďalšími kreatívcami
- Pripravovať a upravovať texty do našich prezentácií
- Zúčastňovať sa na briefingoch, stretnutiach a prezentáciách
Čo za to dostaneš?
- Pracovné miesto v jednom z najkrajších officov na Slovensku
- Skvelý kolektív, v ktorom je vždy dostatok zábavy
- Najlepšie teambuildingy
- Nekonečné zásoby kávy, čaju a RedBullu
- Každodenné firemné raňajky
- Zdravé desiate a olovranty v podobe čerstvého ovocia
- Možnosť rozvíjať svoje skilly na inovatívnych projektoch z rôznych oblastí
- Príležitosť realizovať sa, rásť a vzdelávať sa
-
Motivačný plat, ktorý sa bude odvíjať od tvojich skills, produktivity a kvality výstupov. Od 1.000 do 3.000 €.
- Flexibilný pracovný čas a možnosť využívať homeoffice
A takto to u nás vyzerá 🙂
Ukáž nám svoju prácu
Ak hľadáš novú príležitosť na využitie tvojich skúseností, určite nám pošli svoje portfólio a prilož k nemu aj CV-čko. Ak nás tvoje doterajšie práce zaujmú, radi ťa pozveme na osobné stretnutie k nám do agentúry.