Ahoj!

Do nášho tímu potrebujeme novú posilu na Back office. Ak hľadáš pohodové pracovné prostredie v najlepšom kolektíve čítaj ďalej.

Čo budeš robiť?

  • office management – mať pod palcom všetko, čo sa týka officu
  • príprava účtovných a mzdových podkladov pre účtovníčku
  • vystavovanie faktúr
  • administratívne práce
  • príprava zmluvnej agendy pre nových ľudí na základe pripravených vzorov

Požiadavky:

  • fakturácia – pokročilý
  • Microsoft Office – pokročilý
  • mzdové účtovníctvo – mierne pokročilý
  • hospodárska korešpondencia – mierne pokročilý
  • podvojné účtovníctvo – základy

Čo ti dáme:

  • mzdové podmienky (brutto) 1 100 – 1 500 EUR/mesiac + odmeny, bonusy
  • inšpiratívne pracovné prostredie v našom dome so záhradou
  • skvelý kolektív
  • firemné bistro s vlastným kuchárom priamo v priestoroch agentúry
  • práca pre stabilnú spoločnosť, na trhu sme viac ako 15 rokov
  • možnosť využívať firemné auto alebo firemnú kolobežku
  • pravidelné teambuildingy
  • firemné vzdelávanie

Sme daren&curtis!

Na trhu sme už viac ako 15 rokov, máme okolo 25 zamestnancov a sídlime v rodinnom dome v kľudnom prostredí v Bratislave v Ružinove. Pre našich klientov najčastejšie vytvárame efektívne komunikačné kampane. Medzi našich najzaujímavejších klientov patrí Lidl, Slovanet, Metro, Zdravo, Rossignol. Sme gender equal a dog friendly 😉

Ako budeme vyberať?

Človeka hľadáme ideálne ihneď, aj keď viem, že to tak reálne nefunguje. Budeme však hľadať dovtedy, kým nenájdeme „perfect match“.

Ukáž nám, čo sa v tebe skrýva

Teraz nás už poznáš, vieš koho hľadáme a čo od práce v našom tíme, ale aj celkovo v našej agentúre môžeš očakávať. Chceme ti dať šancu ukázať sa a posúvať sa vpred. Ak sa chceš osobne stretnúť a porozprávať sa o spolupráci, určite napíš našej HR-istke, Katke. Nezabudni však priložiť svoje CV.

Ďakujeme za tvoj čas a tešíme sa na tvoj životopis

Termín nástupu: ideálne od 1.12., alebo podľa dohody