Náš tím daren&curtis sa podieľal na tvorbe marketingovej kampane klienta Lenovo pre Yoga Tablet 2. Úspešnú celosvetovú kampaň Lenova sme adaptovali na náš región a navrhli sme stratégiu komunikácie v televízii a v online. O tom, ako kampaň prebiehala a aké dosiahla výsledky, sme sa rozprávali s Michaelou Roháčovou, marketingovou špecialistkou v Lenove.
Výsledky online & televíznej kampane Yoga Tablet 2
V rámci online kampane sme využili exkluzívny videoformát mVideo, ktorý máme pre našich klientov k dispozícií vďaka strategickému partnerstvu s mediálnou agentúrou Mindshare. Ďalej sme využili Google display Network, Facebook a reklamu na YouTube. V televíznej časti sme efektívne využili priestor v rámci JOJ Group, kde sme našej cieľovej skupine priniesli videospoty s Ashtonom Kutcherom v hlavnej úlohe, ktoré pre nás špeciálne nahovoril jeho originál dabingový herec.
mVideo (inovatívny videoformát vďaka spolupráci s mediálnou agentúrou Mindshare)
Vďaka tomuto formátu sme zobrazili našu reklamu viac ako 420-tisíc ľuďom a dosiahli sme 3,4 % CTR. To v praxi znamená, že sa na stránku Lenova prekliklo z tejto reklamy viac ako 14-tisíc ľudí, čo je o 40% viac oproti plánu.
Google Adwords (bannery + search)
V rámci spojenia reklamy vo vyhľadávaní a displayovej sieti Google sme našu reklamu zobrazili užívateľom viac ako 7-miliónov krát. Cez tieto reklamné formáty sa na stránku Lenova prekliklo skoro 22-tisíc ľudí.
YouTube
Na YouTube sme naše videá prehrali 86196-krát. Aj napriek tomu, že YouTube vyžívame skôr na posilnenie brandu, sa cez tento reklamný formát dostalo na stránku Lenova 3600 ľudí.
Facebook
Naše posolstvo sme zobrazili viac ako 8340000 krát a zasiahli sme ním 449489 ľudí, z ktorých sa až 40712 prekliklo na stránku Lenova.
Televízna reklama
Kampaň sme podporili aj televíznou reklamou, v rámci ktorej sme plánovaný zásah našej cieľovej skupiny navýšili v konečnom dôsledku o 12% – čo v čase vysielania kampane krátko pred Vianocami, v období presýteným reklamou, pre nás znamenalo veľký úspech.
Viac informácií o tom, ako kampaň vyzerala, sa dozviete v našej referencii priamo tu.