Nadšenci efektívneho marketingu sa stretli na konferencii Marketing that Sells 2015. Prinášame vám rýchly článok a fotoreport z podarenej akcie, na ktorej sme nemohli chýbať a tiež prikladáme ukážku Jakubovej prezentácie o tom, ako by mala vyzerať značka 21. storočia.

mts-1

Dnes sa v hoteli Double Tree v Bratislave zišla plná sála podnikateľov, brand manažérov a marketingových nadšencov, aby si vypočuli odborníkov z praxe na rôzne témy týkajúce sa efektívneho marketingu. Konferencia sa začala panelovou diskusiou marketérov veľkých aj stredných značiek o tom, ako vyhodnocujú svoje marketingové aktivity, a aký dopad majú reklamné kampane na ich predaj.
Ďalej sa pred divákov postavil a rečnil Zdenko Hoschek, CEO firmy Creative Web (zlavadna.sk), ktorý hovoril o efektívnych biznis modeloch a online aktivitách ich značky. Nasledoval Tamás Lichter z maďarskej spoločnosti Testbirds, ktorá sa zaoberá testovaním produktov a služieb jeho klientov, a dolaďovaním ich k dokonalosti.
Pokračoval Ján Laurenčík, senior consultant z online agentúry Pizza SEO s veľmi zaujímavou prednáškou o tom, ako merať offline efekty online kampaní. Doobednajší blok prednášok zakončil náš Jakub Čech svojou aktuálnou témou o tom, ako má vyzerať značka 21. storočia. Konferencia pokračovala aj v poobedných hodinách ďalšími zaujímavými prednáškami.  mts-3 mts-2mts-4 mts-5 mts-6 mts-7 mts-8 mts-9 mts-10 mts-11 mts-12

Ako má vyzerať značka 21. storočia?
Na záver prikladáme našu prezentáciu z konferencie Marketing that sells 2015.