Spojili sme dve vízie, dvoch leadrov a dva šikovné tímy. Naše partnerstvo so slovenskou pobočkou medzinárodnej mediálnej agentúry Mindshare vzniklo s cieľom prepojiť kreativitu so stratégiou. Táto spolupráca sa vyvinula ako odpoveď na nové trendy na trhu médií a inovácie v marketingu.

„V daren&curtis si zakladáme na budovaní úspešných značiek našich klientov, pri čom využívame marketingové trendy zo zahraničia, ktoré fungujú. Tak ako v živote, tak aj v marketingu platí, že je výhodné, keď máte po boku silného partnera, s ktorým sa navzájom dopĺňate. Práve preto vznikla naša spolupráca s inovatívnou mediálnou agentúrou Mindshare.“ tvrdí Jakub Čech, CEO daren&curtis na margo spojenia síl.

dc-mindsharePodobne to vníma i druhá strana, na čele s CEO Mindshare, Richardom Kopunikom.„V Mindshare veríme, že všetko sa začína a končí v médiách. Schopnosť zachytiť kľúčové zmeny a reagovať na ne v správnom čase odlišuje úspešné značky od neúspešných. Staré modely už neplatia. Chceme prinášať našim klientom tie najefektívnejšie komunikačné riešenia.  Práve silný kreatívny partner, ako daren&curtis, nám pomôže naplniť naše ambície.“

dc-mindshare_mapaAj vaša kampaň môže byť svetová

Každá krajina má svoje špecifiká a odlišnosti v mediálnych kanáloch a stratégiách, ktoré letia. Aj vďaka medzinárodnej sieti Mindshare máme možnosť našim klientom poskytnúť pokrytie ich kampaní v rôznych krajinách.

Chcete sa dozvedieť o nových možnostiach, ktoré prichádzajú s týmto partnerstvom? Neváhajte nás kontaktovať.