Konferenciu Marketing that Sells má za sebou už 15. ročník. Ten sa konal 18. októbra v bratislavskom Grand Hoteli Pressburg. Program bol rozdelený do štyroch blokov. V prvom na tému „Zaostrené na zákazníka“ vystúpil aj Jakub. Účastníkom prezradil svoj návod na to, ako robiť marketing pre novú generáciu. My sme sa nášho CEO spýtali nielen na túto konferenciu, ale aj na jeho názor na postavenie Generácie Z v spoločnosti alebo čo má na rôznych konferenciách najradšej.
Ako vnímaš uplynulý ročník konferencie Marketing that Sells? Aký dojem v tebe zanechala? Ktorí spíkri ťa najviac oslovili a čo by si vyzdvihol?
Marketing that Sells je podľa mňa výborná konferencia, kde sú zaujímaví spíkri už takpovediac štandardom. V tomto ročníku ma najviac zaujala panelová diskusia v prvom bloku, kde hostia hovorili o tom, aký výrazný vplyv má kvalitná spolupráca klienta a agentúry na konečnú spokojnosť zákazníka. Pretože iba keď na oboch stranách vládne rešpekt a dôvera v prácu toho druhého, môžu vzniknúť tie najlepšie veci.
Rád by som vyzdvihol celkovú prácu In Form Slovakia. Už 15 rokov sa starajú o nás marketérov a dávajú si záležať, aby každý ročník MTS bol pre nás čo najinšpiratívnejším. Držím im palce, aby si toto tempo udržali. Dúfam, že neprejdú na cestu live streamu, rád by som niektorých ľudí stretol ešte aj osobne. 🙂
Vo svojej prednáške si hovoril o tom, ako robiť marketing pre novú generáciu zákazníkov. Spomínal si Generácie X, Y a Z. Ktorá z nich je momentálne podľa teba najvýznamnejšia, čo sa týka nákupného správania? Je už na vrchole Generácia Z alebo sa na ňu treba ešte pripraviť?
Momentálne a určite ešte aspoň najbližších päť rokov bude na vrchole svojej produktivity Generácia Y. Avšak „zetkári“ sú v naozaj tesnom závese a treba sa na nich pripraviť. Dokonca už dnes sa stáva Generácia Z atraktívnou pre isté skupiny značiek, pretože ju tvoria ľudia od 11 do 25 rokov.
Marketing that Sells nebola jediná konferencia, kde si sa objavil medzi spíkrami, počas októbra ich bolo niekoľko. Čo pre teba znamená účasť na takýchto podujatiach? Chodíš iba vzdelávať účastníkov alebo sa aj sám učíš nove veci od ostatných?
Atmosféru konferencií mám skutočne veľmi rád. Vždy stretnem kopu známych, a keďže žijeme v uponáhľanom svete, takéto podujatia sú pre nás jednou z mála možností stretnúť sa a porozprávať. Okrem toho si vždy domov odnesiem aj nové zaujímavé myšlienky. Beriem to tak, že vďaka konferenciám sa mi podarí vypadnúť z dennej operatívy, a preto môžem mať otvorenú myseľ pre nové informácie a poznatky. Dnes žijeme v silno preinfomatizovanej dobe, takže je dobré nájsť si chvíľu, keď si môže človek usporiadať vlastné myšlienky.
Kde ťa môžu ľudia v blízkom čase vidieť a počuť?
Pred pár dňami som vystúpil na jednom z najväčších veľtrhov práce – JobspoTT v Trnave. Okrem toho pracujeme na školeniach, ktoré ponúkame priamo u nás v darene. Počas novembra budem školiť na troch podujatiach, ktoré však už majú naplnenú kapacitu. No pripravujeme ich aj v ďalšom roku. Informácie o nich, ako aj možnosť prihlásenia, nájdete v sekcii Školenia.
Pozrite si záznam z Jakubovej prednášky na Marketing that Sells na tému „Ako robiť marketing pre novú generáciu“