Ahojte, zdravíme vás z Dublinu. Máme za sebou prvý deň konferencie pre partnerské agentúry Google a prinášame vám exkluzívne backstage novinky.
V niekoľkých bodoch vám zhrnieme to najzaujímavejšie z dnešného dňa:
- mobilné technológie sú najrýchlejšie rastúcim odvetvím, aké kedy ľudstvo zažilo
- každý človek v priemere strávi na mobilnom zariadení dve hodiny denne
- vraví sa, že mobilná reklama je budúcnosť, no je to omyl, mobilná reklama je súčasnosť
- 5 miliárd ľudí bude online do 5 – 7 rokov
- medzi poslednými dvoma ročníkmi svetového šampionátu vo futbale sa vyhľadávanie na mobilných zariadeniach zdvojnásobilo
Ako by sa mali agentúry pozerať na kampane vo vyhľadávani?
Vyhľadávanie musí byť viac komplexné. Do vyhľadávania vstupujú najmä frázy ako: WHY? a HOW TO?
“WHY?” – 1,5-násobný nárast vo vyhľadávaní oproti minulému roku.
Ľudia vyhľadávajú frázy napríklad: “Why is the sky blue?”
“HOW TO?” – 3-násobný nárast vo vyhľadávaní oproti minulému roku.
V Botswane je najviac vyhľadávaná fráza “How to make a baby boy” a v Indii napríklad: “How to grow a taller” 🙂
Nevyhľadáva sa produkt, ale fráza s ním spojená. Ako to využiť? Predstavte si, že by spoločnosť Nike inzerovala na frázu “ako zabehnúť najlepšie maratón v New Yorku” a vytvorila k tomu skvelú landing page??
Práve tu a teraz
V súčasnosti užívatelia omnoho viac vyhľadávaju tzv. “in this moment”, čiže priamo v momente, keď potrebujú danú informáciu.
- 51% kupujúcich v UK si priamo v kamennej predajni porovnávajú ceny produktov prostredníctvom mobilného zariadenia.
Základ budovania značky – brandingu
- nájdite správnych ľudí (svoju cieľovú skupinu)
- povedzte im skvelý príbeh
- vybudujte si s nimi silný vzťah, vzťah k vašej značke
Prispôsobte sa. Čomukoľvek.
Mobilná doba si vyžaduje mobilné riešenia.
Spoločnosť Starbucks nainštalovala do svojich kaviarní nabíjačky mobilov voľne dostupné pre svojich zákazníkov. Prečo? Lebo u nich s úsmevom necháte 10 dolárov a navyše ste šťastný, že vám “zadarmo” nabili váš telefón.
- Počas 30-minútovej prednášky sa v reálnom čase udialo viac ako 637 000 vyhľadávaní cez mobilné zariadenia.
- Viac ako 14 000 inzerentov (klientov), ktorí vstúpili do tohto vyhľadávania, nemalo optimalizovanú svoju webovú stránku pre mobilné zariadenia.
Viac informácií sa dozviete v našom ďalšom blogu.