Žihadielko
Pilná práca prináša výsledky sladké ako med
Za úspešným projektom stoja šikovné riešenia a výborné čísla
KLIENT
Jeden z najväčších zadávateľov reklamy na Slovensku - LIDL, každoročne organizuje súťaž pre mestá o detské ihriská Žihadielko.
Zadanie
Cieľom spolupráce bolo vytvoriť technicky náročný web spolu s funkčným dizajnom, navrhnúť online hru a udržať čo najviac aktívnych hlasujúcich počas celého trvania súťaže.
Poskytnuté služby
Vytvorili sme
"Agentúra daren&curtis nám vytvorila výbornú online hru a technicky vyspelý web, vďaka ktorému projekt Žihadielko zvládol rekordný nápor hlasujúcich. Oceňujem inovatívny nápad zapojiť do komunikácie chatbota, ktorý pravidelne aktivizoval súťažiacich. Všetky termíny boli splnené včas a komunikácia s agentúrou bola na vysokej úrovni. Radi budeme spolupracovať aj v budúcnosti.“
Cieľom bolo vytvoriť novú architektúru webstránky, ktorá zvládne enormné zaťaženie najmä počas spustenia súťaže. Taktiež sme efektívne vyriešili bezpečnosť webstránky a hlasovací systém tak, aby sa nedali výsledky súťaže zmanipulovať.
Vytvorili sme hru, ktorá dlhé hodiny bavila najmä cieľovú skupinu – deti od 3 do 10 rokov, ale aj dospelých. Hra bola dostupná na responzívnom webe Žihadielko, vďaka čomu si ju súťažiaci mohli zahrať na počítači, ale aj v telefóne.
Ľudia dnes musia držať v hlave aj dôležitejšie veci, ako je každodenné hlasovanie. Hľadali sme preto ideálne riešenie, aby sa používatelia nezabúdali pravidelne zapájať do súťaže o ihriská Žihadielko.
"Pripravili sme automatizovaného chatbota, ktorého úlohou bolo pripomenúť súťažiacim, aby nezabudli hlasovať za svoje mesto. Všetky tipy pripomienok boli plne prispôsobiteľné a práve to bolo kľúčom k dosiahnutiu 99 % open rate.“
Vytvorili sme unikátneho automatizovaného chatbota, ktorý posielal každému aktívnemu odberateľovi želané pripomienky priamo do Messengera. Používateľ si mohol nastaviť frekvenciu pripomienok, vďaka čomu sa mu chatbot plne prispôsobil.
Počas šiestich týždňov sa nám podarilo do chatbota prilákať viac ako 10-tisíc aktívnych používateľov, ktorí dennodenne hlasovali za svoje mesto a plnili týždenné Vilkove výzvy.