Zadanie
Nezisková organizácia Nadácia Detského kardiocentra sa obetavo venuje malým pacientom s ochoreniami srdca už 25 rokov a svoju činnosť rozvíja v oblasti pomoci a podpory aktivít, ktoré zlepšujú ich komplexnú starostlivosť a úspešnú liečbu. Príležitosť získať finančné prostriedky v rámci každoročného poukázania 2% z odvedených daní bola zároveň aj zadaním pre našu agentúru s cieľom vytvoriť kreatívnu reklamnú kampaň, ktorá si získa srdcia čo najväčšieho publika.
Naše riešenie
Veľké výzvy sú naša srdcová záležitosť. Preto sme do práce opäť raz vložili celé srdce a aj napriek citeľným obmedzeniam, vyplývajúcim z citlivej témy a rizika prehnaného emocionálneho nátlaku, sme pripravili silný kreatívny koncept, ktorý náš klient prijal nanajvýš srdečne a s neskrývaným nadšením.