preloader
#campaign#keyvisual#microsite#online#TV

Statočné srdce

Nadácia Detského kardiocentra

Nebojte sa nás pochváliť

Zadanie

Nezisková organizácia Nadácia Detského kardiocentra sa obetavo venuje malým pacientom s ochoreniami srdca už 25 rokov a svoju činnosť rozvíja v oblasti pomoci a podpory aktivít, ktoré zlepšujú ich komplexnú starostlivosť a úspešnú liečbu. Príležitosť získať finančné prostriedky v rámci každoročného poukázania 2% z odvedených daní bola zároveň aj zadaním pre našu agentúru s cieľom vytvoriť kreatívnu reklamnú kampaň, ktorá si získa srdcia čo najväčšieho publika.

Naše riešenie

Veľké výzvy sú naša srdcová záležitosť. Preto sme do práce opäť raz vložili celé srdce a aj napriek citeľným obmedzeniam, vyplývajúcim z citlivej témy a rizika prehnaného emocionálneho nátlaku, sme pripravili silný kreatívny koncept, ktorý náš klient prijal nanajvýš srdečne a s neskrývaným nadšením.

TV spot

Zachráňte statočné srdce! Reklamný televízny spot predstavuje napínavý trailer k veľkolepému dobrodružnému filmu so všetkým, čo k tomu patrí. Pôsobivá scénická výprava, podmanivá hudba, dramatický komentár a na záver neodmysliteľný šťastný koniec.

Idea

Základnou ideou je ukázať deti ako skutočných hrdinov medzi nami. Pretože tak ako vo filmoch, aj naši detskí bojovníci denne, napriek svojmu ochoreniu, dokazujú silu, statočnosť a odhodlanie žiť plnohodnotným životom.

Realizácia

Náročné poňatie kampane si vyžadovalo dôkladnú prípravu a premyslenú exekúciu.
Fotenie detských hrdinov na kľúčový vizuál prebiehalo v štúdiu fotografky Jany Keketi a o výrobu samotného TV spotu sa postarala agentúra Protos Productions, ktorá si ako lokalitu pre nakrúcanie zvolila okolie hradu Červený kameň.

 

 

Offline

Podobne ako v prípade veľkých filmových premiér, sprevádzajú uvedenie našej kampane veľkoplošné outdoorové formáty v podobe billboardov či citylightov, ako aj tradičná tlačená inzercia v novinách a časopisoch.

Online

Okrem bannerovej  a videoreklamy na Facebooku a v sieti Google Display Network je neoddeliteľnou súčasťou kampane aj mikrostránka statocnesrdce.sk. Návštevníkom poskytuje predvyplnený formulár na stiahnutie a výrazne tak uľahčuje možnosť darovať 2% na boj detí proti kardiologickým ochoreniam.

Kinoreklama

Statoční malí bojovníci tešia srdcia divákov a milovníkov filmu aj na veľkom plátne. Fiktívna upútavka na nový film oslovuje tisíce ľudí v podobe kinoreklamy premietanej pred hlavným večerným programom.

Rádiospot

Rozhlasový spot potvrdzuje kvality kampane aj bez obrazovej zložky a poskytuje priestor, aby v celej svojej sile a emotívnosti vyznel naplno hlas hereckej legendy Dušana Jamricha.

Nebojte sa nás pochváliť
Pozrite si referenciu online