Slovakia Ring
Performance kampaň a správa sociálnych sietí
Performance kampaň s in-house produkciou na tvorbu obsahu na sociálne siete
Klient
SLOVAKIA RING je profesionálny a univerzálny motoristický areál s vlastnou certifikovanou motokárovou dráhou a centrom bezpečnej jazdy.
Zadanie
Hlavným cieľom sociálnych sietí je rozširovať povedomie o značke Slovakia Ring a jej jednotlivých divíziách. Cieľom vianočnej kampane bolo finančne pokryť zimné mesiace, kedy sa koná v areáli málo akcií.
ČO SME DOSIAHLI
- 1,7 milióna zobrazení reklamy
- 16 tis. kliknutí na reklamu
- 260 tis. dosah (unikátni ľudia)
- Navýšenie tržieb medziročne o 31%
- Rekordné tržby počas Vianočnej kampane
Vytvorili sme
- Ideamaking kľúčového vizuálu a následná postprodukcia
- Pravidelná tvorba obsahu na mieru s content creatormi
- Video produkcia s vlastnou technikou na eventoch u klienta
- Performance kampaň - nastavenie, optimalizácia a reporting
"Spoluprácu hodnotíme ako
veľmi efektívnu z pohľadu tvorby obsahu sociálnych sietí, optimálneho nákladového mixu a celkového online predaja našich služieb. Oceňujeme hlavne profesionálne nastavenie a riadenie digitálnych kampaní s ohľadom na naše špecifické požiadavky a cieľové skupiny zákazníkov.“
Slovakia Ring má pridelený stály projektový tím, vrátane in-house content creatorov. Tím zabezpečuje plynulú spoluprácu a reaguje operatívne na ad hoc eventy, ktoré vieme natočiť, nafotiť, pripraviť posty a storky priamo na mieste v čase konania eventu vypublikovať.
Sezóna SLOVAKIA RINGU začína počas teplejších mesiacov, cez ktoré sa konajú rôzne moto eventy. Klient potrebuje finančne pokryť zimné mesiace a z toho dôvodu sme realizovali Vianočnú kampaň na nákup poukážok. Naším primárnym cieľom bola maximalizácia tržieb z predaja poukážok.