E-shop Rossignol.sk
Performance kampaň zima 2021/2022
Výkonnostná kampaň pre e-shop Rossignol.sk
Klient
E-shop Rossignol.sk je hlavným distribútorom značky Rossignol na Slovensku. Ponúka najširší výber produktov, vrátane exkluzívnych VIP produktov dovážaných z Francúzska.
Zadanie
Hlavným cieľom v rámci digitálnych kampaní bolo zvýšenie tržieb a počet konverzií.
Čo sme dosiahli
Kampaň dosiahla 14 krát vyššie tržby ako bol mediálny rozpočet oproti predošlým sezónam
Vyhľadávanosť brandu sa zvýšila o 56 %
Dodržali sme zároveň dohodnutý pomer nákladov na obrate 12 %
Vytvorili sme
Search kampaň
Shopping kampaň
Bannerová kampaň Google, Facebook, Instagram
Dynamický remarketing
Content na sociálne siete Facebook a Instagram
"Počas zimnej kampane sme zaznamenali nielen vyšší počet konverzií ako v predchádzajúcich sezónach, ale objednávky boli v celkovo vyššej hodnote. Z kampane sme predali na e-shope produkty, ktoré sa nám predtým predávali iba na predajni.“
ㅤ
Hlavnou prednosťou e-shopu Rossignol.sk je maximálna znalosť produktov Rossignol, veľká ochota poradiť s výberom a taktiež možnosť otestovať produkty počas zimných Snow Shows v slovenských lyžiarskych strediskách a možnosť otestovať produkty na predajniach.
ㅤ
ㅤ
V kampani sme dodržiavali stanovený pomer nákladov na obrate (PNO = Náklad / Obrat * 100 %) a tým sa nám podarilo dosiahnuť skvelé výsledky.
ㅤ
Zvýšenie tržieb
medziročne o 140 %
Zvýšenie tržieb o 145 % v porovnaní
s obdobím pred Covid-19
Nárast návštevnosti e-shopu o 78 %, pri zachovaní relevantnej cielovej skupiny navštevníkov
Použili sme Search kampane, Shopping kampane, taktiež bannerové kampane na Google, Facebooku či Instagrame. Dynamický remarketing nám fungoval výborne, pretože prinášal naspäť na web množstvo návštevníkov a generoval veľký počet nákupov.
ㅤ
Našim klientom odporúčame využívať tzv. plávajúci rozpočet, ktorý je založený na metrikách PNO (pomer nákladov na obrate), alebo ROAS (pomer obratu na investícií do reklamy). Vieme tak dosiahnuť vyššie zisky a zároveň šetriť náklady.
“Počas sezóny sme odhalili, že klient v minulosti nevuyžíval potenciál kampaní, keďže budget na ne bol striktne stanovený a zároveň pomerne nízky. Reklamy sa tak nezobrazovali dostatočne často na to, aby na web priviedli viac konvertujúcich návštevníkov a klient tak prichádzal o časť tržieb. Tomuto scenáru sme sa snažili v tejto zimnej sezóne zabrániť a klienta ubezpečiť, že je vhodné do reklám investovať viac a zároveň klientovi vysvetliť princíp optimalizácie kampaní na základe PNO (pomeru nákladov na obrate).
ㅤ
ㅤ
ㅤ
ㅤ
Komunikácia a project management medzi agentúrou a klientom sú pre úspešnú realizáciu kľúčové. Preto si s našimi klientami nastavujeme pravidelné status meetingy a operatívne adaptujeme zmeny v kampani.