Zadanie
Zadaním bolo pripraviť štýlový a kreatívny vizuál pre extra silné tužidlo na vlasy K-PAK značky JOICO. Vizuál mal odrážať exkluzívnu kvalitu a prestíž medzinárodnej značky, ktorá patrí medzi lídrov v segmente profesionálnej vlasovej kozmetiky. Preto bola pre nás výzva prísť s niečím extra pútavým a kreatívnym.
Riešenie
Stavili sme na emócie a ženskú fantáziu a využili insight, ktorý dobre poznajú všetky ženy – túžia po tom páčiť sa sebe a svojmu okoliu. V druhom kroku sme sa inšpirovali využitím slovnej hračky a vytvorili nové slovo: TÚŽIDLO s dlhým ú, po ktorom vlasy túžia. K tomuto nápadu sme pripravili kreatívny vizuál, v ktorom vlasy priam bažia po produkte. Zároveň sme zachovali jednoduchú minimalistickú líniu, ktorá značke naozaj pristane.