Instagram začiatkom leta presiahol celosvetovo hranicu 500 miliónov používateľov, čo znamená medziročný nárast až o 25%. Každý deň pridá tristo miliónov ľudí takmer sto miliónov príspevkov a rozdá viac ako štyri miliardy lajkov. Ako sa sociálnej sieti darí u nás?

Na Slovensku aplikáciu používa takmer 400 tisíc ľudí, odhadom až 90% používateľov je mladších ako 35 rokov. Novinka v podobe biznis profilov má za úlohu prilákať viac a viac značiek, veď aktuálne na Instagrame inzeruje už viac ako pol milióna značiek. Instagram môže byť pre vás správnou voľbou, ak dokážete priniesť svojim followerom obsah, ktorý je zaujímavý najmä po vizuálnej stránke. To si pri niektorých odvetviach vyžaduje obzvlášť silnú dávku kreativity.

Ak ste však presvedčení, že Instagram je chýbajúcim kúskom do mozaiky vášho komunikačného mixu, skúste sa inšpirovať tými najlepšími. Prinášame vám tipy na šesť najlepších profilov slovenského Instagramu.

Pozn.red: Nasledujúce profily sme vybrali na základe subjektívne zvolených kritérií. Ich poradie je náhodné, nejedná sa o rebríček. Ak máte svoje tipy na kvalitné instagramové profily, napíšte nám ich do komentárov.

Red Bull Slovensko (@redbullsk)

Skutočný lovebrand medzi mladými ľuďmi, prvý názov, ktorý človeka napadne pri kategórii energetických nápojov. Red Bull je so svojim marketingom, najmä vo sfére eventov, celosvetovým lídrom a potvrdzuje to tým, že aj na Instagrame #vamdavakridla. Filozofia Red Bullu bola vždy spájaná so športom, dobrodružstvom a adrenalínom, a to presne je cítiť z ich obsahu.

Nosene (@nosene)

Predajňa Noseného oblečenia, kde sa to robí inak, ako sme zvyknutí v sekáčoch. Okrem toho, že interiér obchodu je naozaj štýlovo zariadený, Nosene pomáha zo svojich tržieb aj združeniu podporujúcemu týrané ženy.

Zastav sa dnes v #NOSENE a nos rozprávku na tričku 🎨 🍭 😊

A photo posted by Nosene (@nosene) on

Lidl Slovensko (@lidlsk)

To, ako sa vyprofiloval Lidl medzi obchodnými reťazcami na Slovensku je úctyhodné. Z lacného diskontu na relevantnú konkurenciu, ktorá ponúka tú najvyššiu kvalitu. Krok s aktuálnymi trendami drží aj v online prostredí. Na Instagrame spolupracuje s blogermi, prezentuje pravidelné recepty z ich produktov, prináša informácie o aktuálnej ponuke, propaguje súťaže a aktívne komunikuje so zákazníkmi.

Fach Bratislava (@fachbratislava)

Fach by sme mohli nazvať gastronomickým komplexom. Reštaurácia, bar, kaviareň a juice shop – to všetko pod jednou strechou. Ich profil hovorí príbeh – od ľudí, ktorí boli pri zrode, cez niekoľkomesačné prípravy, až po predstavovanie jedinečných produktov.

Nahodsa.sk (@nahodsask)

Streetwear je na vrchole popularity a v našich končinách k tomu určite prispievajú aj ľudia stojaci za Nahodsa.sk. Skvelé produktové fotografie, známi ľudia spolupracujúci s obchodom a samozrejme z času načas zaujímavá súťaž.

Grape Festival (@grape_festival)

Grape je druhým najpopulárnejším hudobným festivalom na Slovensku a už dvakrát po sebe sa podarilo vypredať kapacitu letiska v Piešťanoch, kde sa koná. Za svoj úspech určite vďačí aj skvelo zvládnutej komunikácii.

Již brzy! #grape16

A photo posted by Grape festival (@grape_festival) on

BONUS: daren&curtis (@darenandcurtis)

Na záver bonusový tip v podobe nášho Instagramu. Tu môžete nájsť všetky príspevky zo zákulisia práce v agentúre, ktorá častokrát prináša príjemné situácie.

Smer Jelka city #vstavat a #cvicit #teambuilding #agencylife #retro #soretro

A photo posted by daren&curtis (@darenandcurtis) on

Dostať sa do spoločnosti značiek, o ktorých ste si práve prečítali, rozhodne nie je jednoduchá úloha. Avšak existuje spôsob, ako zvýšiť šancu, že naskočíte na tú správnu cestu za svojim cieľom. Dohodnite si stretnutie pri kávičke u nás v agentúre a spolu sa pokúsime vymyslieť tú najvhodnejšiu stratégiu. Možno sa nakoniec aj vaša značka objaví v niektorom ďalšom výbere tých najlepších.