prvom dieli o instastories sme si ukázali niekoľko dobrých príkladov, prečo a ako by mala tento formát využívať každá značka. V tomto článku zájdeme o úroveň vyššie a ukážeme si príklady stories, ktoré prekračujú hranice priemernosti.

Hlavným atribútom instastories by mala byť aktuálnosť, a aj preto má tento formát len 24-hodinovú „životnosť“. To však neznamená, že na stories musíte zákonite pridať vždy len to, čo v danom momente odfotíte alebo natočíte s pridaním textu či hashtagu. Zhrnuli sme pre vás niekoľko inšpiratívnych príkladov, ako sa dá so stories pohrať, keď do nich investujete o niečo viac kreativity, času a plánovania.

Editujte content dopredu

@redbull je na sociálnych sieťach kráľom videocontentu. Rovnako aj ich instastories sú pravidelne naplnené dychberúcimi zábermi, ktoré si dopredu starostlivo natočia na profesionálne kamery a následne upravia a nastrihajú v postprodukcii. Áno, toľko námahy pre 24 hodín parády. A výsledok je skvelý:

Chalan menom @jessedriftwood je fotograf, filmár a vloger, ktorý si buduje svoj osobný brand aj cez stories. V nich ukazuje taký svoj denný vlog. Video natáča na Canon, ktorý otočí o 90 stupňov, aby dosiahol stories formát. Nasleduje strih, editácia a až potom pridá skutočne kvalitný materiál na stories.


Hrajte sa

Napríklad ako @skodacr, ktorá kreatívne využila možnosti preklikov medzi jednotlivými fotkami.

škoda instastories

Alebo ako naša agentúra @darencurtis, keď sme prekliku medzi fotkami dali funkciu „ťuknutím potras stôl“. Myslíte, že sa našiel niekto, kto neťukol? 🙂

daren&curtis instastory

Ponúknite pridanú hodnotu

Známy podnikateľ a speaker Gary Vaynerchuk @garyvee dáva cez stories svojim fanúšikom napríklad tapety na telefóny. Ak sa vám tapeta páči, jednoducho si urobíte printscreen. Skvelý nápad. 🙂

Gary instastory

No a účet @logoinspirations vám v stories dá zas zaujímavé tipy pri práci s grafikou v programoch balíka Adobe.



 

Tak čo, inšpirovali sme vás do toho, aby ste aj vy svoje instastories posunuli na vyššiu úroveň? Veríme, že áno. Ak si však stále nie ste istí, či to zvládnete sami, sledujte tretie pokračovanie našich článkovch o instastories. V ňom si ukážeme konkrétne tipy, rady a triky, ktoré vám pomôžu pri tvorbe kvalitného obsahu.