Sviatok reklamy a športu, Super Bowl, je za nami. Ročník s označením 51 dnes nad ránom vyhral senzačne piatykrát tím New England Patriots. Aj keď chápem, že pre Američanov je to významná udalosť hlavne preto, že je to národný šport, nás v reklame tento event zaujíma skôr z iného dôvodu.

Práve Veľká hra, ako sa Super Bowl nazýva, je výkladnou skriňou reklamných spotov. Nie je to prekvapujúce, keďže 30 sekúnd v reklamnom priestore tohto zápasu stojí až 5 miliónov dolárov. Napriek tomu sa tento rok našlo až 47 značiek, ktoré si ukrojili svoju časť koláča. Pri sledovanosti viac ako 100 miliónov divákov to však nie je až tak zlá investícia 🙂

Je zvykom, že väčšina reklám je dostupná už niekoľko dní pred zápasom, a preto som už mal možnosť vybrať vám tie (podľa mňa) najlepšie reklamy, ktoré bolo možno počas nočného zápasu vidieť.

Febreze: Halftime Bathroombreak

Začnime hneď vtipne. Značka osviežovačov vzduchu Febreze vytvorila reklamu, ktorá prestávku medzi ukončením polčasu a začiatkom polčasovej šou prezentuje ako príležitosť „odskočiť si“. Všetci tento čas milujú, no stáva sa, že to smrdí. A na to musí byť kúpeľňa pripravená.

Mr. Clean: Cleaner of your dreams

Každá žena určite ocení, keď sa občas chlap chopí domácich prác. V tejto reklame na čistiaci prostriedok Mr. Clean to hlavnú hrdinku ale úplne rozvášni.

Kia: Hero´s Journey

Mám veľmi rád reklamy, ktoré pobavia nielen príbehom, ale aj myšlienkou. A Melissa McCarthy sa do takejto reklamy určite hodí. Kia sa rozhodla prostredníctvom jej úlohy záchrankyne sveta (ktorej sa príliš nedarí) odpromovať nový model Niro s hybridným motorom. Je ťažké byť eko bojovníkom, no je jednoduché tak jazdiť.

Bud Light: Ghost Spuds

V roku 1987 využil Bud Light pre svoju Super Bowl reklamu postavu psa, Spudsa McKenzieho. No a dnes, po 30 rokoch, sa kontroverzný Spuds vracia ako duch a dohovára Brianovi, že by sa mal začať opäť venovať svojim priateľom, pretože ho potrebujú. A ako inak si získať ich priazeň, než kartónom piva 🙂

Skittles: Romance

Skittles reklamy ma vždy bavili a tá zo Super Bowl 2017 nie je výnimkou. Pozrite sa, ako to môže dopadnúť, keď chcete v noci prekvapiť svoju lásku a namiesto kamienkov jej do okna hádžete cukríky 🙂

Squarespace: Get Your Domain Before It´s Gone

Určite veľa z vás zažilo situáciu, kedy ste si chceli zaregistrovať nejakú doménu, no tá už bola obsadená. A toto sa stalo aj Johnovi Malkovichovi v reklame od Squarespace. 

NFL: Super Bowl Baby Legends

Super Bowl Babies sú deti, ktoré sa narodia približne 9 mesiacov po Veľkej hre rodičom, ktorých obľúbený tím v tom roku vyhral. V rámci self-proma sa ich rozhodla obsadiť samotná NFL. K farbám akého tímu bude patriť dieťa zo Super Bowl 2017?

Polčasová šou

Okrem výberu tých najlepších reklám sme vždy všetci zvedaví na veľkolepú polčasovú šou. Jej sponzorom je Pepsi a každý rok vystúpi iná spevácka superhviezda. Tento rok pripadla táto úloha Lady Gaga a chopila sa jej veľmi profesionálne. Kliknite na obrázok a posúďte sami.super bowl 2017, daren curtis, daren and curtis, blog, marketingSuper Bowl 2017 je za nami. Okrem zážitku pre fanúšikov amerického futbalu nám priniesol aj dávku inšpirácie z niekoľkých veľmi kvalitných reklám. Ktorá z tých, ktoré som pre vás vybral sa vám páči najviac? Alebo máte obľúbenú nejakú inú? Napíšte nám do komentárov na Facebooku.