Či už patríte k instagramovým závislákom ako ja, alebo máte len radi vizuálne pôsobivé fotky a grafiku, čítate správny článok. Dovolila som si v ňom nalákať vás na svoje najobľúbenejšie účty, z ktorých som vybrala na základe schémy „z každého rožka troška“.

 

LoveFood/LoveFood_extra

#obžerstvo

Pri obrázkoch jedla rozlišujeme dva typy ľudí – takých, ktorí „food porn“ nemôžu ani vidieť, kým si ho nemôžu hneď kúpiť a takých, ktorým zahreje gurmánsku dušičku aj to, keď večer stihnú iba chlieb s maslom. Ak ste prvý typ, preskočte o profil nižšie. Ak druhý, okamžite šťukajte do Instagramu. Tento profil nechám hovoriť sám za seba, spomeniem len veľa roztopeného syru, pizzu s pizzovým topingom a explózie čokolády.

PS.: Tieto dva profily spolu s 9 miliónmi followerov patria k svetovým influencerom a hashtag, ktorý použijú, sa stáva okamžite trending $$.

Omg ❤😍 @love_food_extra – @silviaribeirogourmet

A post shared by Food Love (@love_food_extra) on

Earthpix

#destinationearth

Na Instagrame, skladisku najkrajšieho vizuálneho obsahu, samozrejme, nemôžu chýbať fotky našej krásnej planéty Zem. Podobne môžu dokonalé pláže či zasnežené krajinky v pochmúrny deň spôsobovať niektorým ľuďom depresiu, ale ak k takýmto ľudom nepatríte, určite vás fotky potešia alebo budú inšpirovať na ďalšiu dovolenku. Zaujímavosťou je, že profil nezaložil žiaden novinár či zamestnanec National Geographicu, ale dvaja tínedžeri vo veku 17 a 19 rokov.

Glacier National Park between seasons 🏞 Photo by @trailwandering

A post shared by 🌎 Earthpix 🌎 (@earthpix) on

Thisisslovakia

#krajinasnov

Pri krásach planéty určite netreba zabudnúť na krásy nášho Slovenska. Tie svedomito zverejňuje autor profilu @thisisslovakia, náš svetový fotograf Gabriel Lovás. Tento profil je dôkazom toho, aké ľahké (a lacné) môže byť nalákanie turistov na krásy Slovenska. Na druhej strane profil ponúka šancu na zvýraznenie sa aj nádejným fotografom. Stačí vašu fotku postnúť na Instagram s hashtagom #thisisslovakia.

Target

#expectmorepayless

Aj keď má druhý najväčší maloobchodný predajca v Spojených štátoch všetko potrebné na úspešný Instagram od krásnych farebných produktov po pravdepodobne dostatočne veľký budget, výsledok naozaj stojí za to. Ak si follownete tento profil, môže byť na mieste aj vaše svedomie, keďže Target má top hodnotenia vo všetkých oblastiach ľudských práv a sociálnej zodpovednosti podnikov.

Houston, we have a #popsicle. This frozen delight is ready for blastoff.

A post shared by Target (@target) on

Cojebratislava

#dnesjem

Takmer 10 000 instafollowerov si získal autor stránky a profilu „Čoje“, ktorý nás obohacuje o zákutia Bratislavy s naozaj famóznym jedlom. Nejedno phočko či bumbonambo v mojom živote bolo nájdené vďaka Čoje-mu. Ak si hovoríte, že jedlo si fotí na Instagram každý, veď na tom nie je nič výnimočné, potom vás tento profil vyvedie z omylu. Čoje vie čo-to o tom, ako má jedlo vyzerať a chutiť, no oceníte aj to, že neskúša len reštiky na úrovni, ale nebojí sa zašpiniť si ruky langošom či hľadaním naj kebabu v hlavnom meste.

Samozrejme, nezabudnite sledovať aj náš instagramový profil @darenandcurtis, kde mapujeme život reklamnej agentúry. Ak by ste radi ozvláštnili aj svoj profil, nechajte si poradiť v našej trojdielnej sérii o Instastories, poprípade sa zastavte u nás na kávičku (bude aj bonbónik).