1. Aby ste nezaspali dobu

Ako sme už napísali, svet sa hýbe obrovskou rýchlosťou. Facebook alebo Google menia svoje algoritmy takmer „každý deň“ a ponúkajú stále nové možnosti, ako na nich nájsť svojich klientov. Napríklad len Instagram prišiel hneď s dvoma významnými novinkami v priebehu dvoch týždňov. Dnes už nestačí robiť marketing 21. storočia. Dnes musíte robiť marketing dneška, pretože zajtra už môže byť všetko inak.

2. Aby ste menili svoje prístupy

Myslíte si, že to, čo vám fungovalo na získavanie klientov posledné roky, bude fungovať stále? Dovolili by sme sa staviť, že to s najväčšou pravdepodobnosťou tak nebude. Niekedy vám nové vedomosti, napríklad z marketingu alebo predaja, vedia otvoriť oči aj v iných oblastiach a posunúť celé vaše podnikanie novým smerom. Vaši zákazníci sa menia, meňte sa spolu s nimi.

3. Aby ste nezostali stáť na mieste

Ako je možné, že značky, ako NOKIA alebo KODAK, dnes v podstate neexistujú. Nebojte sa výziev a inovácií. Nemajte strach pretransformovať váš produkt alebo komunikáciu, inak sa môže vaše podnikanie skončiť podobne, ako sa to stalo gigantovi, akým bola napríklad NOKIA.

shutterstock_145613917

 4. Aby ste prichádzali s novými nápadmi

Len vzdelaný človek môže prichádzať s novými nápadmi. Na to, aby ste inovovali vaše produkty a služby, musíte dokonale poznať možnosti prostredia, v ktorom sa nachádzate. Viete, aké najnovšie reklamy sa dajú robiť na Instagrame alebo Facebooku? Nie? Tak ako potom chcete vymyslieť komunikačnú stratégiu, ktorá zaujme?

5. Stretnete nových ľudí

Kontakty robia biznis. Vždy to tak bolo. Spoznať nových a zaujímavých ľudí nie je nikdy na škodu. Budú inšpiráciou nielen pre vaše podnikanie, ale často aj pre váš osobný život. Inšpirujte sa navzájom.

6. Uvidíte výsledky vašej snahy

Čo je lepšie, ako si po nejakom čase vychutnať výsledky ťažkej práce. Potešte sa z nových zákazníkov, ktorých ste získali vďaka novým komunikačným stratégiám alebo novým typom reklám.

shutterstock_388236685

Vzdelanie je jednou z najlepších investícií, ktorú môžete pre seba a svoje podnikanie spraviť. Práve preto sme sa rozhodli spustiť našu vlastnú sériu daren&curtis školení. Na nich vám náš CEO Jakub Čech odovzdá cenné skúsenosti a rady o nových marketingových trendoch. Ak chcete vedieť viac, stačí kliknúť na www.darencurtis.sk/skolenia.